בעולם המודרני שבו אנו חיים זה די ברור כי העין של האדם החי בתרבות המרבית מורגלת ומחפשת אחר אותו מסך דיגיטלי שמביא אליו את הבשורה אותה הוא מחפש. אם התחלנו בצפייה פשוטה בטלביזיה וקיבלנו מסרים שיווקיים באופן כמעט בלעדי דרכה, הרי שהיום העברה של מסרים הנוצרים בקפידה על ידי מיטב המוחות בחברות הפרסום מועברים באופן הולך ועולה דרך האינטרנט. זה אומר שאנחנו רואים פרסומים בפייסבוק, בצפייה ביוטיוב וביתר הערוצים באינטרנט שהינם פופולאריים ובעלי תעבורה גבוהה. אך מה לגבי המיצוב הפיזי של פרסומות על גבי שלטים?
שלטים בעולם המודרני
נתח לא קטן מן השוק של עולם הפרסום עדיין מוקדש ליצירה של שלטים לעסק אשר מטרתם לחשוף את העסק בפני העוברים והשבים ולהביא אותם להיכנס אליו. השלטים של פעם לא היו דיגיטליים ולא אפשרו העברה של מסרים בולטים בצורה שתמקד את הלקוח לכמה שניות חשובות במסר השיווקי. כיום השלטים גם הם דיגיטליים ויכולים להקרין סרטונים קצרים שמצליחים לעורר את הסקרנות הבריאה של כל צרכן באזור ולשלוח את מבטם לכיוון השלט. שיטת פרסום זו למעשה שכללה את עצמה, והפכה מסתם עוד שלט חוצות לשלטים שבעלי עסקים רבים בוחרים להציב בקרבת העסק שלהם או צמוד לעסק ממש בשל רמה גבוהה של אפקטיביות.
מקסימום יעילות במינימום מחיר
זה ידוע כי הפרסום במדיה כמו אינטרנט או טלביזיה אינו דבר זול. בפרט כאשר מדובר על אותן רצועות שידור שמניבות אחוז שיא של צפייה שבמהלכן מוקרנות פרסומות בעלויות של מאות אלפי שקלים ויותר. זו עלות שלא כל בית עסק יכול לעמוד בה, וכאן שלטים לעסק מאפשרים לבצע את הפרסום הנדרש מבלי לבצע הוצאות כספיות גבוהות אך עדיין לקבל את החשיפה הנדרשת להעלאת רווחיות העסק.