נתח לא קטן מן השוק של עולם הפרסום עדיין מוקדש ליצירה של שלטים לעסק אשר מטרתם לחשוף את העסק בפני העוברים והשבים ולהביא אותם להיכנס אליו. השלטים של פעם לא היו דיגיטליים ולא אפשרו העברה של מסרים בולטים בצורה שתמקד את הלקוח לכמה שניות חשובות במסר השיווקי. כיום השלטים גם הם דיגיטליים ויכולים להקרין סרטונים קצרים שמצליחים לעורר את הסקרנות הבריאה של כל צרכן באזור ולשלוח את מבטם לכיוון השלט. שיטת פרסום זו למעשה שכללה את עצמה, והפכה מסתם עוד שלט חוצות לשלטים שבעלי עסקים רבים בוחרים להציב בקרבת העסק שלהם
כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported