חברות רבות רוצות לשווק את העסק אבל לא ממש יודעות לאיזה כיוון לפנות כאשר טווח המחירים רק הולך ועולה השאלה לגבי היעילות של כל פרויקט כזה רק הולכת וגוברת.
אחת הדרכים הנהדרות לפרסם עסק חדש או ותיק, שירות חדש או שכבר קיים די הרבה מן ורוצים לחזק את השימוש שלו אצל משתמשים קיימים(חיזוק מותג) הינה דרך שירותי הפצה מקצועיים.
מה זה אומר שירותי הפצה?
שירותי הפצה משמע שימוש בחברת הפצה שמקימה פרויקט עבור המוצר או המותג שלכם אותו היא מפיצה אצל קהל צרכנים חדש או קיים(או שניהם) בכמה דרכים אפשריות:
הפצה עד לדלת הלקוח - מעטפה, עלון או כל מוצר אחר שהעלה הפרויקט השיווקי עבור הלקוח.
הפצה עד למקום העבודה של הלקוח - למקסם את אפקט ההפתעה וההשקעה של המותג בלקוח.
הפצה במקומות מרכזיים רלבנטיים - הגברה של החשיפה במיקומים מרכזיים בהם נמצא רוב הקהל הרלבנטי ללקוח.
הפצה לתיבות דואר - הפצה על גבי עלונים או ממעטפות שמכילים את החומר השיווקי בצורה שמושכת את העין וגורמת ללקוח לעיין בו.
תלייה של בלונים/עלונים עם הפרסום על מראות של מכוניות- עוד הפתעה נהדרת שמשמחת כמעט כל לקוח ועוזרת להפיץ את הפרסום לגבי שירות או חיזוק של מותג קיים.
חברות הפצה מנוסות בתחום זה מעניקות בכל פרויקט ליין שלם של מוצרים ושירות מהשיחה הראשונה מול הלקוח ועד לשלבים של ההפצה עצמה, בה הלקוח יכול לדעת מה נעשה עם ההפצה שלו ובאיזה שלב היא נמצאת כרגע.
חשוב לבחור בחברה מקצועית שתדע לייצר את העלונים באיכות טובה, לנסח פרויקט שיווקי חכם ולהפיץ אותו בדרך מקורית לקהל לקוחות בפילוח מדויק.