|
|
|
|
|
איך אתם מחבלים בעסק שלכם ופוגעים בהצלחתו ?
|
|
|
הרבהבעלי עסקים קטנים לא מצליחים להתרומם
לא בגלל מצב המשק , לא בגלל אותם גורמים מסתוריים שמניעים את השוק .
אלא בגלל אותם חסמים רגשיים שהם עצמם יוצרים.
החסמים הרגשיים האלו , הם העיכוב הכי גדול בדרך לעסק משגשג ומצליח,
החסם הרגשי מתבטא בפחד ורוב הפעמים הפחד הוא דווקא מהצלחה ולא מהכישלון.
הפחדים מנהלים אותנו כמו בכל דבר בחיים גם בעסק יש משמעות עצומה
לאנרגיה הרגשית ומה שהיא מביאה איתה.
הפן הרגשי והחסמים שאנחנו יוצרים לעצמנו בראש שמשתקפים במציאות חיינו, וכמובן
גם בצמיחת העסק כמעט לא מבלים שום מקום לביטוי או לטיפול במהלך תיחת עסק
וגם לא בשגרה היומיומית.
כך קורה שעסקים שפתוחים שנתיים ושלוש לא ממש מצליחים להמריא ועל אף
רכישת כלים מקצועיים רבים ועשיית אותם "הדברים הנכונים " פרסום , שיווק ויח"צ
לא באמת מביאים את התוצאות הרצויות.
אני מאמינה שבכדי להצמיח ולגדול עסק חייבים לתת מקום גם לרגשות
גם לאותם פחדים שקשורים בחשיפת העסק והחשיפה העצמית שכרוכה בכך.
לדעתי רק שניתן לטפל באותם קשיים רגשיים העסק יכול להתחיל לצמוח,
זהו אחד התהליכים המרתקים בשיווק ויחסי ציבור , המוכנות הרגשית להצליח ולשגשג .
עשרות אנשים עברו איתי תהליךליווי עסקי שמעבר לכלים השיווקיים והיח"צניים שהוא מציע
הוא משלב עבודה על בטחון אישי והתמוססותשל כל הפחדים שקשורים בהצלחה.
אם את או אתה מרגישים שהעסק שלכם לא מתרומם לשלב הבא ,
תוהים מדי פעם אם כדי לעזוב הכול ולחזור לעבוד כשכירים או
מוצאים את עצמכם יותר מפחדים ופחות מעזים בעסק ,
אם רק פתחתם עסק ואתם לא יודעים איך מתחילים
אתם מוזמנים לעבור איתי תהליך ליווי אישי עסקי שמשלב בתוכו את הפן הרגשי
תהליך של בין חודש לחצי שנה, כל אחד לפי הקצב שלו, שיצמיח אתכם ואת העסק שלכם
להצלחה אישית ועסקית.
מוזמנים להשאיר פרטים ואני אחזור אליכם בשמחה.
http://lilart.wix.com/lilabenharush#!contact/c1wyd
|
|
תגיות המאמר: יחסי ציבור, שיווק, ליווי עסקי, עסקים קטנים, צמיחה אישית, הצלחה בעסק, שיווק העסק, חשיפת העסק, ליווי לעסקים, ליווי אישי לעסק, שיווק ויחסי ציבור, צמיחת העסק, הגדלת העסק, יצירת מציאות בעסק, ניהול רגשות, חסמים רגשיים, בטחון עצמי ועסקים
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה. כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין .
במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג.
בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.
|
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך.
בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים
ומוצרים מעניינים לפרסם !
|
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים.
היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה.
יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי.
איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.
|
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך !
פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.
|
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל.
אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך:
זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.
|
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח.
סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות!
3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...
|
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות
למדוט, לרקוד, לנוע
לנשום, לגעת בלב…
סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן
במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה
נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם
בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה
|
מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך !
פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.
|
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה
תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.
|
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן
תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש?
ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .
|
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית.
התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.
|
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).
|
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.
|
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.
|
|
|
|
|