בהרבה מהעסקים בכלל, ובחברות העוסקות בתמלולים, קלדנות ותרגום בפרט, לא אוהבים להתעסק עם לקוחות "קטנים".
לא, אין הכוונה ללקוחות מתחת לגיל 18. מדובר על לקוחות שהיקף ההזמנה שלהם קטן, מצומצם, מינימלי.
בא לקוח שכל מה שהוא רוצה זה תרגום של תעודת בגרות. דף אחד. כמה כבר אפשר לקחת ממנו על כזו עבודה?תרגום כזה לא משתלם לחברה מכובדת. כי אח"כ צריך עדיין להעביר את העסקה אצל רואה חשבון, מס הכנסה , להוציא לו חשבונית, להעסיק את המתרגם ועוד.
בהרבה פעמים לקוח "קטן" זוכה לשמוע ""לא" מחברות שלא מעוניינות בו כלקוח.
הוא לא מבין במה חטא.מה רצה? לשלם על התרגום? אז מה שיש לו דף אחד? מה, הוא לא בן אדם? לאן יפנה עכשיו?
בדיוק בשביל מקרים כאלה, פיתחה החברה p4qw בעזרת צוות מתכנתים מקצועי את השיטה של
"המסלול האוטומטי".
"המסלול האוטומטי" בא כעזרה ללקוח פרטי או/ו עיסקי המעוניין בהזמנה קטנה. בתמלול קצר, בהקלדה של דפים בודדים ובתרגום של עמודים ספורים.
"המסלול האוטומטי" משלב בתוכו מחשבון משוכלל , באמצעותו הלקוח יכול לחשב את מחיר העבודה שברצונו להזמין. הוא לא תלוי באף אחד.
המחשבון מציג לפני הלקוח את כל הפרמטרים לפיהם נקבע המחיר. הכל נעשה בעזרת מערכת ממוחשבת וללא מגע יד אדם. מכיוון שהכל נעשה בידי המזמין עצמו דרך המסלול הנ"ל, המחיר
שהוא מקבל מוזל מזה שמקבל לקוח הרוצה שהזמנתו תתבצע מול נציג החברה.
לאחר שהלקוח חישב את מחיר ההזמנה, הוא עובר לשלב הבא ובו הוא מצרף קבצים שנדרשים להמשך ההזמנה, כותב הערות וממשיך לשלב נוסף.
בשלב השלישי, הלקוח ממלא את פרטיו, בודק שוב את פרטי ההזמנה הכוללים תאריך לסיום העבודה, מחיר, אופן העברת ההזמנה עם תום הביצוע ועוד.
לא נשאר פרט אחד שלא נבדק ולא נכתב.
לאחר שכל הפרטים קיימים במערכת, הלקוח עובר לשלב הרביעי , הוא השלב האחרון, ובו הוא משלם על הזמנתו באמצעות כרטיס אשראי דרך המערכת המאובטחת והבטוחה של walla pay.
זהו. אפשר להתחיל לבצע. איך זה קורה בפועל?
זה שהלקוח עשה הזמנה ממוחשבת, זה לא אומר שהזמנתו הלכה לאיבוד אי שם בחדרי המחשב האפלים. ההזמנה עוברת מיידית לסטטוס "מתבצעת", והמערכת עוקבת אחרי ההתקדמות של הביצוע.
במערכת האוטומטית הלקוח מקבל את אותו יחס, רק במחיר זול יותר ובאופן מידי.
להכרות יותר עמוקה עם המערכת-
www.p4qw.com
הקישורים שלי:
http://www.p4qw.com/hakladot.jsp