כמעט כל עסק בימינו עושה שימוש רב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. עם זאת, גם העסק שמציע שירות של רכישה מקוונת, מידע מעולה באתר אינטרנט, או מערכת ניתוב שיחות אוטומטית, חייב לספק ללקוח שירות של מענה אנושי, עם ערך מוסף. בסופו של דבר, עסק, כל עסק, מוכר מוצרים או שירותים לאנשים ואנשים מחפשים את המענה האנושי.
בשורות הבאות נספר על אפשרות להרוויח מכל העולמות – מצד אחד, ניתן לספק ללקוח חוויה כוללת עם מענה אישי ואנושי. מצד שני, אפשר לעשות זאת ללא הוצאות גבוהות. למעשה, אם עושים זאת נכון, אפשר אפילו לשפר את שורות ההכנסות.
זמינים ללקוח מסביב לשעון
מרבית העסקים בימינו אינם יכולים להרשות לעצמם להיות זמינים ללקוח מסביב לשעון. העלויות של כח האדם שצריך להעסיק לצורך כך גבוהות מדי וזה לא תמיד מצדיק את ההשקעה. יתירה מכך, עסק שמעסיק עובדים בשעות הערב והלילה צריך לרוב לשאת גם בעלויות תפעול נוספות, ויקרות.
אם כן, מה יכול לעשות בעל עסק או מנהל שרוצה להציע ללקוח שירות ולספק מענה אנושי גם בשעות שבהן העסק אינו פעיל? במקרה זה ניתן לשכור שירותים של חברות מתמחות, שמתפעלות מוקדים מקצועיים למתן מענה אנושי ללקוח. מדובר למעשה על סוג של מיקור חוץ, אך כזה שנעשה באופן מיוחד. ניתן לרכוש את השירות בצורה כזאת שהנציגים שעונים ללקוח מופיעים בפניו כנציגי העסק לכל דבר ועניין (לאחר קבלת הדרכה מתאימה).
אפשר לשפר מכירות
חשוב להבין דבר נוסף. מעבר לעובדה שמוקדים טלפונים ייעודיים יכולים לסייע לבתי העסק במתן מענה אנושי בכל שעה, יש לכך גם ערך נוסף. במידה ומעוניינים, ישנה אפשרות לעשות שימוש במענה זה לצורך קידום מכירות, לתמיכה בקמפיינים פרסומיים, לצורך שמירת פרטים של לקוחות חדשים, כך שניתן לחזור אליהם בהמשך. למעשה, ישנם מוקדי שירות שיכולים גם לסגור עסקאות של מכירה ואף לגבות כספים באמצעות מערכת גביה מתאימה.
לסיכום הדברים, נספר שמתן מענה אנושי באמצעות מוקד ייעודי, בכל שעה, יכול לספק חווית לקוח טובה יותר. במקביל, זה נעשה תוך חיסכון בעלויות ועם אפשרות ממשית להגדלת מכירות.