שיגרת העבודה השוחקת גובה בשלב כלשהו בחיים מחיר כבד מכל אחד ואחד מאיתנו. לעיתים בשביל לטעון את המצברים הנפשיים צריך מידי פעם הפוגה מהעבודה בשביל אנרגיות חדשות מה שאומר שיש תקופות שקיים מחסור בעובדים בעסקים השונים, תהליך שפוגע ישירות בתפוקה של עסק כזה או אחר. על מנת שתהליכי ייצור ועבודה שבשגרה לא יפגעו ובשביל שעובדים ירגישו חיוניים למערכת נערכים מידי פעם בפעם ימי כיף לעובדים. להלן דוגמא לחלק קטן מהאפשרויות הקיימות ליום כיף עם העובדים:
-
יום בילוי באחד מפארקי המים
-
יום פינוק באתרי נופש וספא
-
יום סדנאות העצמה רגשית
-
יום טיולי שטח בליווי נסיעה על טרקטורונים
מחקרים מוכיחים שעובדים החשים מוערכים ומרוצים במקום עבודתם יהיו אלו שזכו לפחות פעם או פעמיים בשנה לצאת ליום התרעננות מחוץ למקום העבודה ולכן רצוי ומומלץ שכל מפעל יאמץ את הרעיון הזה.
נערכים לקראת
קיום ימי כיף לעובדים דורש הערכות כלכלית ולוגיסטית מדויקת. יש לבצע סקר של מספר מקומות בילוי הכוללים את כל התנאים הראויים בשביל שאותו יום כיף לעובדים יהיה הצלחה מוחצת. מרגע קבלת ההחלטה על המקום יש לעשות סנכרון בין העובדים מי יוצא באיזה תאריך ומי נשאר לגבות וחוזר חלילה עבור אלו שנשארו. יש לרתום חברת הסעות לנושא גם לאחר ביצוע סקר.
קסם של רעיון
הקונספט בלקיים ימי כיף לעובדים מוכיח את עצמו בכל מקום בעולם כהצלחה מוחצת. הרי אין שום סיבה אחרת שיכולה להסביר את התופעה שלפתע דווקא בימים אחרי קיום יום הכיף לעובדים עולה אחוז התפוקה כמעט בכל המחלקות ובכל ענפי העסק גדול כקטן. בנוסף, כל מעסיק יודע שיש דברים שאי אפשר לקנות בכסף ואחד מהם זו חברות, יום כזה הוא בעל מס ערך מוסף כי מעבר להיותו תרופה לנפש הוא נותן הזדמנות לעובדים ולאנשי ההנהלה להתערבב זה בזה וחברויות חדשות נוצרות מה שלא יכול להתקיים בימי עבודה לחוצים והתוצאה של הנס הקטן הזה הוא הבאת החברה למקום טוב יותר ומוצלח יותר בעולם העסקים.