שיווק רשתי זאת תעשייה נפלאה. כל מי שלקח ברצינות את העבודה בה כמקצוע ולא כתחביב, יודע זאת, בעקבות התגמולים שהוא מקבל בחשבון הבנק.
כבעלי עסקים בשיווק רשתי יש שני דברים שאנחנו כל הזמן צריכים להזרים לעסק שלנו, על מנת שימשיך לגדול ולהתפתח. בלעדיהם, אנחנו אבודים.
יש כבר כמה ניחושים ברקע ?... נכון,אנחנו זקוקים ללידים- מועמדים שמתעניינים לנו בעסק, ולקוחות שרוכשים ונהנים מהמוצרים שלנו.
הבעיה עם רוב האנשים שעוסקים בשיווק רשתי זה שבשלב מסוים נגמרות להם הדרכים לייצר עוד מועמדים ולקוחות לעסק. השוק החם נגמר, ההפניות נגמרות והרבה מאוד דרכים ליצור מועמדים חדשים מפחידות ומרתיעות אותם.
זה המקום שאנשים בתעשייה מתייאשים, מוותרים ומרימים ידיים. במקום ללמוד *שיווק*, שזוהי המהות של שיווק רשתי, הם יוצאים בהצהרות ש"שיווק רשתי לא עובד".
היום, בעידן האינטרנט, ישנה דרך קלה מאוד לשווק בצורה אפקטיבית לקהל היעד שלנו, ולייצר לעצמנו גם מועמדים רציניים שיהפכו לשותפים בעסק, וגם לקוחות שיתעניינו ויחפשו את המוצר שלנו.
היכולת הזאת של האינטרנט, לייצר לנו לידים באופן אוטומטי כשאנו עושים משהו פעם אחת ומקבלים תועלת ממונפת 24\7, היא מדהימה.
בעזרת האינטרנט, איננו זקוקים לעשות יותר שיחות לשוק קר, לרדוף אחרי חברים ומשפחה, לתלות מודעות או לחלק פליירים לאין סוף. באינטרנט יש לנו שיטת שיווק *שעובדת*.
כל מה שצריך זה פשוט להיכנס למסיבה, ולהתחיל להשתתף וליהנות מהחגיגה .....
על מנת למלא שאלון שיבחן את רמת התאמתכם לתחום עיסוק זה, ניתן להיכנס ללינק : www.nirlev.com
בברכת יום נהדר,
ניר לב.