אכן, חברים, ישנם לא מעט מרשתים בשיווק רשתי שבאמת מרגישים כפי שכתבתי בכותרת. באמת אומרים לעצמם בלב "רק שיצטרף". השאלה המתבקשת היא:
האם אתה או את פועלים בעסק שלכם מתוך מקום של כוח ?
יש הבדל בין מתעלק טיפוסי לאיש עסקים מצליח. ההבדל נעוץ כמובן קודם כל בגישת הפעולה שלהם, אך גם בשיטת השיווק שלהם.
שיווק רשתי זהו עסק שעיקרו הוא היכולת לשווק. לשווק את עצמך, את ההזדמנות ואת מוצרי החברה שלך.
אחת הטעויות שהרבה מרשתים עושים, במיוחד בתחילת דרכם, היא לחשוב עבור אנשים אחרים. אתה בטח מכיר את סוג המחשבות האלה :
" הוא בטח לא יהיה מעוניין בזה ...הוא מבוגר\צעיר\מוכשר\איש עסקים מכובד מדיי", "זה לא בשבילו\ה", "בטח יש לו גישה שלילית לשיווק רשתי, עדיף לא לבזבז זמן עליו".
השאלה שיש לשאול היא, איך לעזאזל אתה יודע? מי אתה בכדי להחליט שמישהו מסוים לא מתאים לעסק, או שהוא יפסול את העסק לפני שיבדוק אותו בכלל?
אחד הדברים החמורים ביותר שיש לעשות בעסק של שיווק רשתי הוא לחשוב עבור אנשים אחרים. תן להם לעשות את מלאכת החשיבה עבור עצמם, אתה הישאר במחשבות ובעשייה שלך !
מרשת מצליחן לעולם לא יתרפס מול מועמד לעסק, הוא תמיד ישמור את הכוח אצלו ויתנהג כבוס.
בין אם זה שיחת טלפון או פגישה עם המועמד, מרשת מצליחן תמיד יתנהג כבוס וכ 'מראיין עבודה'.
חברים, אם אתם משווקים רשתיים הכוח אצלכם. מה שאני מלמד את האנשים ברשת שלי הוא שאנחנו המראיינים, המועמד הוא בסה"כ _מועמד_. אפשרות הבחירה האם לעבוד איתו ביחד ולתת לו הזדמנות לשפר את חייו או לא היא שלנו בלבד. לא שלו.
ישנם בעולם אנשים לא נעימים, אנשים שליליים, אנשים אטומים ומלאי פחדים ודעות קדומות. המצחיק הוא שרובם מעידים על עצמם שיש להם 'ראש פתוח'.
מעט מאוד מהאנשים יודעים מה ראש פתוח מסמל באמת. ראש פתוח הוא לא להסתובב עם שקית על הגב של 'שתו לי, אכלו לי' וגם לא עם שקית של 'אני מכיר מישהו ששתו לו ואכלו לו'.
הדבר היפה בשיווק רשתי, זה שלנו כמרשתים יש את אופציית הבחירה. אישית, כשאני פוגש באנשים שעונים על התיאור שתיארתי ב2 הפסקאות האחרונות אני שולח להם ברכת דרך צלחה, ומוציא אותם מהעסק והמחשבות שלי במספר רגעים בלבד.
הם לא מתאימים לעסק הזה, הם לא אנשים שהייתי רוצה לשתף עימם פעולה. וזה בסדר, יש גם אנשים כאלה בעולם.
אבל הדבר החשוב הוא לזכור שאנחנו הבוסים כמשווקים ולנו זכות הבחירה. כמשווק רשתי, אתה לא צריך אף אחד ספציפי!
אני זוכר שבתחילת הדרך , האפליין שלי בעסק נהג לחזור ולהזכיר לי אמרה אחת פשוטה: 'ניר, אתה לא צריך אותם!'
והמסר הוא, שאנחנו צריכים לדעת מבפנים שאנחנו הולכים להצליח ויהי מה. לא משנה באיזה אתגרים ניתקל בדרך.
ושההצלחה בעסק הזה, לא תלויה בשום פנים ואופן באדם ספציפי כזה או אחר, איננו זקוקים להרבה אנשים בכדי ליצור עתיד כלכלי זוהר, אנחנו זקוקים למספר מצומצם, רציני ומתמיד.
במידה ואתה מרגיש אדם כזה, שרק מחפש את ההזדמנות והצוות הנכון להשתלב בו, שילמד אותך את עקרונות ההצלחה בשיווק רשתי דרך עבודה מהבית, תוכל למלא שאלון התאמה כאן –http://www.nirlev.com/
בברכה,
ניר לב.