חפש מאמרים:
שלום אורח
20.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שי פינוי דירה

אם דרוש לכם תהליך של פינוי מוחלט של דירה, אני מציג את עצמי בפניכם – אני שי ואני מפנה דירות מנוסה ומקצועי. הקמתי את החברה מתוך ראייה שכאשר יש צורך לפנות דירה מהתכולה שלה, צריך לעשות זאת באופן מסודר, מבוקר והכי חשוב – תוך התייחסות בכבוד לפריטים ולחפצים שמפנים, מפני שאלו יכולים להיות החפצים של אדם שנפטר ואף אחד לא היה רוצה שהחפצים האלה יסיימו את תפקידם בצורה מבזה או מכוערת. אני וצוות העובדים שלי כבר צברנו ניסיון רב וארוך בפינויים רבים של דירות ותכולות ונוכל להגיע לכל דירה ולפנות כל סוג של תכולה.

השלב הראשון אחרי שנוצר הקשר, הוא להגיע אל הדירה המיועדת לפינוי. ישנם דברים רבים שחשוב לראות ולדעת כבר בשלב הראשוני. למשל, מה יש לפנות – רהיטים גדולים או קטנים? חפצים ופריטים שונים? בגדים? מכשירי חשמל? בנוסף, חשוב  מאד שצוות עובדי הפינוי יכיר את דרכי הגישה לצורך הפינוי. לשם כך חובה לדעת באיזו קומה נמצאת הדירה, האם יש מעלית בבניין, האם המעלית צרה או רחבה או האם גרם המדרגות צר או רחב. לאן פונים החלונות? במידת הצורך ניתן להיעזר בשירותי מנוף בעת הפינוי אבל צריך להגיע אל הדירה מבעוד מועד על מנת להתארגן מראש כמו שצריך.

אני צריך לראות מה כמות הציוד שצריך לפנות כדי לדעת עם אילו כלי רכב להגיע. האם תספיק משאית אחת? האם יש צורך במשאית גדולה או קטנה? חשוב  מאד שאגע היכן הכי נכון להחנות את המשאית. האם האזור של הדירה מאופיין בקשיי חנייה או שיש מקומות ללא הגבלה? אחרי שווידאנו את הפרטים האלה אפשר להתחיל לחשוב על הפריטים עצמם. האם הלקוח שותף לתהליכי המיון והסידור או שהוא משאיר בידינו את הביצוע. אנו מנוסים בכל סוגי הפינוי – העברת פריטים למחזור, לתרומה או להשלכה לאשפה – על פי המצב של הפריטים והאם ניתן וראוי לעשות בהם שימוש חוזר.

אנו נבצע את כל הפעולות הדרושות. גם אם צריך לפרק ארונות ורהיטים – נעשה זאת. צוות הפינוי מגיע מצויד בכל כלי העבודה שדרושים ויקלו על העבודה – שקיות אשפה בגדלים שונים, ארגזים וקופסאות לאיסוף פריטים וכלי עבודה לפירוק רהיטים (ארונות קיר, מיטות, שידות וכל מה שצריך). צוות הפינוי יגיע לכל דירה שיהיה צורך, גם דירות שנאגרו בהן פריטים רבים וגם דירות מוזנחות ומלוכלכות.

אחרי שיסתיים תהליך הפינוי אנו מבצעים ניקיון יסודי ביותר בכל הדירה – רצפה, כלים סניטריים, מטבח, חלונות ותריסים. אנו מורשים לבצע חיטוי כללי באמצעות תרסיס של כלור נוזלי מרוכז על מנת שאפשר יהיה להתחיל חיים חדשים בדירה, וחיטוי זה מתאים במיוחד לאחר שבדירה התגוררו אנשים מבוגרים שאולי היו חולים או בדירות שעמדו זמן רב מוזנחות ואולי הגיעו אליהם חרקים ומיני מזיקים. העובדים עברו הכשרה ומוסמכים על פי החוק לבצע חיטוי בחומר זה. לאחר שיעזוב צוות העובדים את הדירה – הדירה תהיה ריקה, נקייה ומצוחצחת, ולא פחות מזה.

את החפצים המפונים אנו נפזר על פי סוג הפינוי של כל אחד כאמור – תרומה, מחזור או השלכה לאתר פסולת. בידינו יש את הרישיונות והאישורים הדרושים מטעם המשרד להגנת הסביבה להטמין פסולת באתרי פסולת מורשים ולעולם לא נשאיר את החפצים ברחוב לאיסוף על ידי משאיות הזבל של הרשות המקומית. אנו רואים בכך פגיעה בכבוד החפצים ולא נשאיר אחרינו שום דבר ללא שנדאג עד הצעד האחרון. האנשים שלהם היו שייכים החפצים עומדים לנגד עינינו ואנחנו יודעים שהפינוי עלול לעורר רגשות וזיכרונות ולכן העובדים שלנו יודעים שעליהם לנהוג ברגישות ואמפטיה בהגיעם לכל דירה ולכל פינוי.

אין לנו דרך לתת הצעת מחיר לפינוי דירה רק דרך הטלפון. חשוב מאד שאגיע בעצמי אל הדירה, אראה בעיניים המנוסות שלי את כל הפרמטרים החשובים ואתן הצעת מחיר אמינה, נכונה ומדויקת ככל האפשר. אף אחד לא היה רוצה שבזמן הפינוי יצוצו הפתעות שינפחו את החשבון הסופי. לכן רק לאחר ניתוח מעמיק של הפינוי הדרוש אוכל לתת הצעת מחיר הוגנת ומחייבת שלא תשתנה כל עוד הנתונים הלוגיסטיים של הפינוי יישארו בעינם. אם דרוש לכם פינוי יסודי מכובד – נשמח לעמוד לרשותכם.

 



תגיות המאמר: פינוי דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך בן טוב

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/223072 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223427 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211468 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211414 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211675 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211662 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211873 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica