חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום גדול במחיר קטן - פתרון לעסקים קטנים

המירוץ אחר חשיפה גבוהה באינטרנט מובילה את כולם להסתכל על האתרים הגדולים. במקום לחסל את תקציב הפרסום השנתי על קמפיין רחב ובלתי ממוקד, מציעה הרשת היום כמה אפשרויות חסכוניות יותר, אשר יתאימו לכל עסק ויאפשרו לחסרה שלכם להגדיל את מכירותיו ולצמוח.

איך לחסוך בעלויות של פרסום

אם לא ידעתם - בעבר הלא רחוק, התשלום עבור הפרסום באינטרנט נקבע לפי כמות הנכנסים לאתר מסוים, מיקומו של הפרסום בדף וגודלו של הבאנר. היום קיימים שלושה ערוצים נפוצים, המתאימים לקידום עסקים קטנים עם תקציב פרסום יחסית נמוך: פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ופרסום ביוטיוב.

פרסום בגוגל לעסקים קטנים

פרסום בגוגל עובד בשיטת המכרז. התחרות בביטויים הפופולאריים עלולה לעלות כסף רב ולהשאיר אתכם עם קהל מטרה רחב ולא תמיד ממוקד. לבעיה זו יש פתרון: לבחור ביטויים ממוקדים יותר ופופולאריים פחות, בבחינת ה"זנב הארוך" של מילות המפתח. את את "קידום עסקים קטנים" למשל אפשר לפרסם תחת "קידום עסקים קטנים במרכז" או "קידום עסקים קטנים בפייסבוק" כמות המחפשים אחר ביטויים אלה נמוכה מיחסית, כך גם התחרות.

פרסום בפייסבוק

הפייסבוק זו פלטפורמה שמאפשרת להגיע לקהל יעד ממוקד מאוד.עלות הפרסום הנה בשיטה דומה לגוגל אדוורדס – מכרז. פרסום בפייסבוק נותן לכם אפשרות למשוך לייקים לדף העסקי בקלות, לחשוף מסרים פרסומיים ואפילו לעשות מכירות באתר שלכם.

פרסום ביוטיוב לעסקים קטנים

פלטפורמה פרסומית זו הכי צעירה, אך הצלחתו כבר גבוהה למדי. כאן היחס עלות תועלת פועל לטובתכם, שכן העלויות נמוכות בהשוואה לפרסום בפייסבוק או גוגל. על מנת לפרסם ביוטיוב תצטרכו להצטייד בסרטון איכותי שאותו לפרסמו לפני סרטונים אחרים.

לסיכום – פרסום באינטרנט לעסקים קטנים מאפשר להם להגיע לחשיפה רחבה ולהגדיל מכירות במחיר יחסית נמוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורה ריף

בניית אתרי וורדפרס

קידום עסקים באינטרנט

www.iwebsite.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורה ריף

מאת: ורה ריףשיווק מגזרים21/04/152387 צפיות
שיווק ופרסום ברוסית: מתי יש לקדם את העסק ברוסית בישראל. מה הדרכים לשיווק ברוסית בארץ. מאח החברה שמתמחה בפרסום ברוסית.

מאת: ורה ריףבניית אתרים30/09/141016 צפיות
עסק אשר אין לו נוכחות וירטואלית מפסיד למעשה המון כסף. היום כולם מחוברים לאינטרנט, והאינטרנט היא המקום הראשון אליו רוב האנשים פונים על מנת לקבל מידע על עסקים ושירותים. בניית אתר לעסק היא בגדר חובה במציאות הזו. במאמר זה נסביר לכם על מה חשוב להקפיד בבניית אתר לעסק ולמה מומלץ כי תשימו לב במהלך פיתוח האתר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211487 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211324 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211158 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211356 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201272 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201185 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201051 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica