המירוץ אחר חשיפה גבוהה באינטרנט מובילה את כולם להסתכל על האתרים הגדולים. במקום לחסל את תקציב הפרסום השנתי על קמפיין רחב ובלתי ממוקד, מציעה הרשת היום כמה אפשרויות חסכוניות יותר, אשר יתאימו לכל עסק ויאפשרו לחסרה שלכם להגדיל את מכירותיו ולצמוח.
איך לחסוך בעלויות של פרסום
אם לא ידעתם - בעבר הלא רחוק, התשלום עבור הפרסום באינטרנט נקבע לפי כמות הנכנסים לאתר מסוים, מיקומו של הפרסום בדף וגודלו של הבאנר. היום קיימים שלושה ערוצים נפוצים, המתאימים לקידום עסקים קטנים עם תקציב פרסום יחסית נמוך: פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ופרסום ביוטיוב.
פרסום בגוגל לעסקים קטנים
פרסום בגוגל עובד בשיטת המכרז. התחרות בביטויים הפופולאריים עלולה לעלות כסף רב ולהשאיר אתכם עם קהל מטרה רחב ולא תמיד ממוקד. לבעיה זו יש פתרון: לבחור ביטויים ממוקדים יותר ופופולאריים פחות, בבחינת ה"זנב הארוך" של מילות המפתח. את את "קידום עסקים קטנים" למשל אפשר לפרסם תחת "קידום עסקים קטנים במרכז" או "קידום עסקים קטנים בפייסבוק" כמות המחפשים אחר ביטויים אלה נמוכה מיחסית, כך גם התחרות.
פרסום בפייסבוק
הפייסבוק זו פלטפורמה שמאפשרת להגיע לקהל יעד ממוקד מאוד.עלות הפרסום הנה בשיטה דומה לגוגל אדוורדס – מכרז. פרסום בפייסבוק נותן לכם אפשרות למשוך לייקים לדף העסקי בקלות, לחשוף מסרים פרסומיים ואפילו לעשות מכירות באתר שלכם.
פרסום ביוטיוב לעסקים קטנים
פלטפורמה פרסומית זו הכי צעירה, אך הצלחתו כבר גבוהה למדי. כאן היחס עלות תועלת פועל לטובתכם, שכן העלויות נמוכות בהשוואה לפרסום בפייסבוק או גוגל. על מנת לפרסם ביוטיוב תצטרכו להצטייד בסרטון איכותי שאותו לפרסמו לפני סרטונים אחרים.
לסיכום – פרסום באינטרנט לעסקים קטנים מאפשר להם להגיע לחשיפה רחבה ולהגדיל מכירות במחיר יחסית נמוך.