שלטים- הדרך הנכונה לשיווק
שלטים, רבותיי, שלטים! הם בדיוק הדרך המצוינת לשיווק. בין אם השלט ממוקם מעל החנות, בין אם הוא ממוקם בצומת הראשי, ההשפעה שלו רבה. ככל שהשלט יותאם לסוג החנות, ככל שיהיה ייחודי ומעניין, כך גם הלקוח הפוטנציאלי יעצור לרגע ויתעמק במסר שברצונכם להעביר, אבל מי יכין לכם את השלט? שאלה מצוינת משום שבשוק קיימות חברות רבות העוסקות בשילוט. אחת מן החברות שנתקלנו בה בעת שיטוט היא חברת "גבע אדר" המתעסקת בייצור שלטים, בייבואם ובשיווקם, הייחודיות של החברה נוגעת גם לעובדה שהיא מכינה שילוט בולט המיועד לקהל של כבדי ראייה אשר להם דרושה טכניקה מיוחדת ונגישה לכתוב.
שילוט המיועד לאוכלוסייה כבדת ראייה
כשמדובר באוכלוסייה שלמה כבדת ראייה, חשוב להנגיש להם את השילוט ולמקמם בכל מקום שבו רבים מהם נמצאים כמו בשירותי נכים. החברה מדפיסה על נייר מיוחד ועל מתכת ויוצרת גימורים שונים בגוונים שונים ומתחשבת במרחק הצפייה של כבדי הראייה בשלט, במיקומו, בגודלו ובמידע המוצג בו. החברה לוקחת בחשבון אם יש או אין תאורה על השלט, האם יש נגישות למישושו ועוד.
שילוט של פרסום
לפרסם את העסק על גבי שלט זה דבר מצוין! רבים הם בני האדם שמעדיפים שילוט של פרסום גם אם רבים הם העסקים שמשתמשים בפלטפורמה זאת, מה שמצריך התייחסות אחרת לשלט- ככל שתהיו יותר יצירתיים, ככל שתהיו ממוקדים בהעברת המסר הייחודי, כך יהיה קל לאדם הצופה בשלט להתחבר אליו ולהסתקרן ממנו, מה שיוביל את התעניינותו בבית העסק שלכם. שלטים יוצרים מיתוג מהיר, לכן חשוב לעצבו כך שייראה יוקרתי, שלט בולט תמיד עדיף ושלט מואר הוא דרך מצוינת להדגשתו.
חפשו את המטמון
חשוב לבחור שלטים מחומרים מסוימים שעומדים בתנאי מזג האוויר: זכרו כי השמש יוקדת בקיץ והגשם יורד בחורף, לכן חשוב להתייעץ עם מומחה לשלטים לפני בחירת חומר השלט. השלטים הם בבחינת "חפש את המטמון". מציבים אותם בעיר, כדי שהלקוחות יחפשו אתכם מהר. השילוט אמנם יעלה לכם כסף, אך במהירות הבזק גם ינפיק לכם רווחים כי יגדיל את קהל הלקוחות שלכם מכל פינה בעיר. משתלם או לא? תחליטו בעצמכם...