כל בעל עסק רוצה למנף את העסק שלו ולהגיע להצלחות מסחררות ומרחיקות לכת.
ובאמת התשובה לכך היא השקעה בפרסום על כל גווניו. אבל אם נתבונן לעומק נבין שבעצם התשובה מונחת לנו בקצה האף הרכב הפרטי שלנו או רכב החברה התשובה – פרסום בתנועה!
כיוםבעלי עסקים רבים משקיעים במגוון רחב של נישות פרסומיות ולא תמיד קוצרים אתהפירות אבל בואו נתמקד בנישה זולה יחסית ובעלות לרוב חד פעמית שילוט רכבים. הרכב שלנו הוא שטח פרסום גדול ובולט והיתרונות שלו הינם בפרסום בתנועה. ככל שהרכב שלנו בולט מבחינה פרסומית בעל גרפיקה מושכת וממקדת את סוג הפרסום שאנו רוצים להציע אנחנו מגדילים אוטומטית את כמות הלקוחות הפוטנציאלים עבור העסק שלנו מבלי להתחייב לעוד הוצאות פרסום גדולות. שילוט הרכבים הפך כיום לטרנד מבוקש בארץ ובעולם כמעט כל רכב שני שאנו פוגשים מכיל מיתוג רכבים או משולט חלקית ולעיתים גם אנו פוגשים רכבי חברה ממותגים בעלי לוגו צד לציי רכבים.
איך משיגים תועלת ממיתוג רכבים?
ראשית עלינו למקד את הפרסום לפי מוצר מסויים שאנו רוצים לקדם או לשלט מס' רב של רכבי חברה המעוטרים בלוגו החברה ובשירותיה המוצעים לקהל הרחב.
מקדו את הגרפיקה באלמנטים ובצבעים בולטים על מנת שהלקוח הפוטנציאלי שלכם במבט אחד יקלוט את אפקט הפרסום בתנועה שמתנוסס על רכבכם. דאגו להדפסה איכותית שתאריך ימים ולא תדהה כעבור זמן קצר, ובצעו שילוט רכבים אצל משלטים מקצועיים.
כיום קיימים מגוון רחב של סוגי שילוט רכבים כגון: one way vision אלו מדבקות הרשת המוכרות היוצרות את אפקט הפרסום מבלי לגרוע בראות הנהג. ישנם מדבקות לציי רכבים, מיתוג רכבים מלא או חלקי, ומדבקות בחיתוך צורני המתאים לעיטור רכבי ספורט.
אז לפני שאתם מוסרים את רכבכם לאספנות עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה בפרסום!
סטודיו וי.איי.פי – פרסום בתנועה