כדי ליצור חשיפה מקסימלית בתחום הדפוס עבור העסק שלך התשובה בהמתאימה לכך ביותר היא הדפסת פליירים עם תוכן וגרפיקה איכותית.
כיצד בונים פלייר נכון?
ראשית, עליכם להיעזר במעצב גרפי מקצועיבתוספת קופירייטינג שיכוון בהנף מבט אחד למטרה שהעסק שלכם מוכר. כתיבתתוכן קצר וקולע למטרת העסק או לקידום המוצר שאתם רוצים למכור או שימושבטקסט נכון שיביא אליכם קליינטים פוטנציאליים באם פתחתם עסק חדש.
הכתיבה צריכה לקלוע בדיוק למטרת השיווק של המוצר או העסק תוך שימוש באימג' (תמונה) המשקפת במבט אחד את מטרת הפרסום. דגש חשוב ביותר! אסור להשתמש בתמונות בעלות זכויות יוצרים כי הדבר יהווה נזק עבורכם.
השימוש בצבעים בולטים וחיים תעניק לפלייר שלכם תשומת לב משובבת נפש ושובת עין גם כאשר הפלייר יחולק בתיבות הדואר שלכם או סתם יהיה זרוק על רצפת הרחוב.
היכן מדפיסים פליירים?
כל בית דפוס היום מסוגל להדפיס עבורכם אבל, גם כאן טמונה לכם מלכודת!
יתכן שבתי דפוס המדפיסים מאות ואלפי פליירים לא תמיד יתנו תשומת לב מספקת לפלייר שלכם משום לחץ העבודה או כדי להספיק כמה שיותר עבודות. כלומר משמעות הדבר היא שהפלייר שלכם יופס כהה מדי או חסר צבע או הבגודל שלמעולם לא בקשתם ויצא שכרכם בהפסדכם.
לאתמיד פליירים שמודפסים בזול יעניקו לכם את מבוקשכם לכם בידקו תמיד והשוואת האיכות הגודל הצבע עם הדוגמא שקיבלתם מבית הדפוס כדי למנוע אי נעימויות.
חשוב להדפיס את הפליירים בגודל שנוח לחלוקה ולא מסורבל כי לרוב בגדלים גדולים הפלייר מושלך ישירות לפח.
יתרונות הפלייר
אחדהיתרונות המובילים ביותר מה שהופך את הפלייר למוצר פופולרי הכמות בה הואמודפס וחישפתו בחלוקות המכסות מס' רב של אזורים. בשונה ממודעת עיתון שרובהסיכויים שיצפו בה מבלי לסרוק את העיתון הוא נמוך. גם כאשר הפלייר "זרוק"על הריצפה מספיק שעובר אורח יסובב ראשו ויצפה בו הוא סיפק את העבודה.
לסיכום חשוב לזכור שלא רק מדפיסים פליירים אלא משקיעים תשתית נכונה בבנייתו ולא מה שמפורסם כ"פליירים בזול" – יכול לעלות לנו ביוקר!