פעם הבאה שאתם מעצבים פליירים פרסומיים השתמשו בקווים מנחים אלו שיעזרו לכם בעיצוב ובמאמצי הפרסום, מסעדות, מוכרים, רופאי שיניים, והרבה עסקים קטנים אחרים נמצאים ביתרון כי הם יכולים לרכוש לקוחות במחיר לא יקר ובטווח הקרוב, מה שעוד יותר טוב הוא שכל אחד יכול לעצב פליירים עם הכלי הנכון בידיו.
טיפים איך לעצב פליירים לעסקים קטנים
פליירים פרסומיים מעניקים לכם דרך פרסומית לא יקרה, לרוב לעסקים קטנים בהקמה אין תקציב ענק לפרסום, פליירים יכולים לספק לעסקים קטנים פרסום זול בלי "לקחת משכנתא".
פליירים פרסומיים חושפים אותך
הימנעו מלהראות תחמנים בתוכן פליירים שאתם מספקים, אתם צריכים שהפליירים יציירו אתכם כמקצועיים עם שקיפות מלאה כלפי הלקוחות, תעצבו לוגו נחמד עם צבע עם פונטים יפים שיעצבו את החברה שלכם, הימנעו מלהשאיר את הפליירים שלכם על ספי הדלתות של האנשים אתם לא שירות שאיבה לשטיחים ואם כן אז אתם יכולים להשאיר. אבל בעיקרון תכבדו את עצמכם אתם יודעים מי אתם.
תשקלו לבצע טכניקות שיווק בצורה מחתרתית
השארת פליירים על שמשות הרכבים היא הדרך האידיאלית לטכניקת שיווק מחתרתית, להתחפש במרכז העיר לקוף ולגרום לילדים לרוץ אליכם זו דרך שיווק פליירים מחתרתית איכותית, לכן שיווק מחתרתי הוא שיווק שכדאי לעשות כי הוא גורם ללכידת דעתם של עוברי האורך ולכידת תשומת ליבם ובכך נתינת הפליירים נראית טבעית.
השתמשו בצילום דיגיטלי איכותי
הניחו את המצלמות הישנות ותתקדמו למצלמה חדשה, צילום טוב יכול לעשות הבדל גדול, זה לא האיזור לחסוך בו.
מה עם תמונות קנויות
אם יש לכם את התקציב הנכון נסו למצוא תמונות שהולכות להמם אנשים, השתמשו בפליירים מבריקים כדי להראות רצינות.
תמצאו אילוסטרציה שתומכת בהודעה שלכם
אנשים מסתכלים על התמונות והאילוסטרציות שלכם כל כך הרבה יותר משהם קוראים מה שאתם רושמים. מצאו דרך להעביר את המסר שלכם דרך האילוטרציה.
התמונה הכי חזקה צריכה להיות בחצי העליון של הפלייר
אם יש לכם תמונות ממש חזקות אתם צריכים שיראו אותן ישר לכן שמים תמונות חזקות בחצי העליון של הפלייר, כדי שהן יהיו הדבר הראשון שהקורא רואה.