עיצוב פליירים בלי לבזבז יותר מדי כסף יכול להיות יותר כדאי לכם, כיום ישנו טרנד חדש בעולם והוא השיווק האינטרנטי ושיווק ברשתות חברתיות, שיטות שיווק אלו חדשות ויכול להיות גם עובדות אבל המחירים בשיטות אלו גבוהים מאוד ולא לכל אחד ישנה אפשרות לעמוד במחיר, לעומת זאת ישנו השיווק ה"ישן והטוב" שיווק באמצעות פליירים שמופצים ברחוב או פליירים שניתנים לכל עוברי האורך אחד אחד, פליירים יכולים לספק את העבודה להפיץ את השמועה על עסקיכם או על האירוע שלכם ואפילו יכולים למשוך הרבה לקוחות חדשים, כל עוד הם נעשים כראוי. עד היום לגבי פרסום פרסום מודפס אף פעם לא היה מיושן וגם פליירים גרועים היו גורמים לפרסום מודפס להיראות מיושן, וכיום רואים הרבה פליירים שמודפסים לא כראוי לצערנו, לפעמים 10 פליירים טובים יכולים לספק יותר עבודה מ 1000 פליירים גרועים, אז אם אתם הולכים להדפיס פליירים למה שלא תשמשו בערכות עיצוב באינטרנט וכך אתם יכולים גם לחסוך וגם להדפיס פליירים איכותיים, זאת אומר שייתקיימו שני דברים:
1. לא צריך לרכוש שירותים של מעצבים גרפיים.
2. אתם יכולים לעשות פליירים בעצמכם בלי ידע לעצב כלל.
למרות זאת מה שחשוב שאיש שיווק מקצועי יראה מה כתוב בפליירים כדי שיבדוק שהמלל של הפליירים אומר משהו לקהל היעד. בנוסף ישנם כמה רכיבי מפתח שיגרמו לפלייר שלכם להצליח:
1: תמונות: תמונה שווה אלף מילים, ותמונה שלכם ממצלמה שווה אפילו יותר, תמונות של אנשים עוזרות לפרסם מוצר יותר מתמונות רגילות ולכן עדיף לצלם בעצמכם אצ התמונות שהולכות ליהות בתוך הפליירים, תמונות לא חייבות להיות באיכות הכי גבוהה, אבל איכות גבוהה מראה יותר רצינות , לוגו של החברה בנוסף מראה שהעסק שלכם רציני.
2: כותרות קליטות: במשפט קצר וקולע הסבירו ללקוח מה אתם מפרסמים ותגרמו לו לראות מה הוא מרוויח מזה, כותרות הן בין הדברים החשובים אתם צריכים להשקיע מעט זמן על מלל הכותרות, בגלל שהכותרות הן הדבר היחיד שתופסות את תשומת ליבו של הקורא.
3: ספקו פרטים: תנו פרטים מדוייקים על מה אתם מציעים, מספיק פרטים שיוכלו לענות על שאלות הקורא בזמן שיקרא פליירים שלכם, לא רק שהמלל צריך לענותעל שאלות הקורא המלל אולי יכול אפילו לעזור לו