זה נדיר שחברה או עסק כיום מוכרת את מוצריה בלי שימוש בפרסום פליירים או פוסטרים, אם בעל העסק שלכם רוצה פליירים מבריקים באיכות גבוהה שיעלו את מכירות העסק כמה הוא צריך לשלם עבור זה? התשלום נקבע על ידי שני נושאים מרכזיים: סוג הפלייר ובחירת המעצב.
סוג פליירים
אם הפליירים שלכם נועדו לחלוקה המונית בתערוכה, המיקוד יהיה למשוך את עיניהם של הקוראים עם תמונות וכותרות מאסיביות בדף הראשי, סוג כזה של פליירים נקרא המתעתע זהו פלייר שנועד לגרום לקורא להתקשר לחברה לעוד פרטים לגבי המוצר או השרות. למקום כזה פלייר מקופל פעמיים יהיה מתאים.
שהפלייר הוא כלי מכירה בשיחה אחד על אחד עם לקוח, קיפול חברה יהיה מתאים. הקיפולים השונים נועדו להסתיר נתונים שכנראה ישתנו בעתיד בגלל זה הם לא מופיעים בדף הראשי.
לפליירים בצורת קטלוג קיפול כמו ספר יתאים, לפי השכל הישר זה אומר ככל שיש יותר דפים בפלייר ככה המעצב יעבוד יותר והמחיר יעלה.
בחירת המעצב
ישנם כמה אתרי אינטרנט שמציעים תבניות עיצוב של פליירים שאתם יכולים להוריד להוסיף את המלל שלכם וליצור פלייר, התבניות הללו באות לרוב עם קיפול רגיל לא מומלץ לכולם אלא רק למי שרוצה לחסוך מעצב, נגיד שתשתמשו בערכת העיצוב האם אתם באמת רוצים להשתמש בפלייר של מישהו אחר עם המלל שלכם, או שבכלל אין לכם זמן ליצור את הפלייר שלכם.
מעצבים חיצוניים
כיום ישנם מעצבים של פליירים חיצוניים בכל העולם מתקשרים איתם באינטרנט והם מעצבים לכם פלייר במחיר של 15 דולר אבל האם העיצוב הזה יהיה יחיד במינו? האם הוא יתאים לעסק שלכם? האם זה יראה מקצועי כמו שזה צריך להיראות?
אתרי עיצוב פליירים זולים
ישנם הרבה אתרי אינטרנט שמציעים פליירים שמתקפלים לשלוש ב 150 דולר מה שאתם צריכים להביא זה את התמונות והטקסט והאתר ייצר פליירים עבורכם. עוד עסקה לא משהו.
סופו של דבר צריך לקחת מעצב פליירים כדי שיעצב עבורנו, מעצב פליירים אפשר לדבר איתו, אפשר להתיעץ איתו, וסופה של העבודה תהיה פלייר איכותי ויחיד במינו שאף אתר אינטרנט לא יכול לעשות משהו אפילו קרוב לזה.