חלק ממהפכת ה'דיסקאונט' בישראל
גם אם ישראל לא הייתה במצב כלכלי מעט בעייתי, הרי שעדיין היינו רואים כיצד רבים מחפשים עסקאות זולות ברכישה של לא מעט פריטים. זהו דבר לגיטימי שמראה על צרכנות נבונה ועל כך שאף אחד באמת לא רוצה לצאת פראייר כשהוא רוכש מוצר חשמלי, בגד, אביזרים לסמארטפון או כל פריט אחר שמעניין אותו.
כך, יחד עם האופי הישראלי ויחד עם הרצון להתמודד בצורה חכמה עם יוקר המחייה בישראל, יכולים רבים לראות כיצד קניון סיני הוא הפתרון עבורם. במילים פשוטות מדובר במרכז קניות שבו אפשר לרכוש את המוצרים שמיוצרים בסין (ומיובאים ע"י יבואנים שמוכרים אותם לקמעונאי שלבסוף מוכר אותם לנו) במחירים נמוכים משמעותית.
מהיבואן לצרכן הסופי
כשחושבים על זה מבינים עד כמה מדובר במהלך פשוט ונכון שיכול לחסוך המון כסף לצרכנים הישראלים ולהביא לרווחים לא קטנים ליבואנים עצמם. זאת מאחר ובזכות קניון סיני יכול היבואן למכור ישירות לצרכן הסופי מבלי להעביר את הסחורה לקמעונאי. הדבר חוסך לצרכן את אחוז הרווח שמבקש הקמעונאי על הסחורה.
יבואן שמקבל מקום בתוך קניון סיני יכול לחסוך לעצמו את תהליך ההפצה המורכב ואין הוא צריך לדאוג לגבי פרסום מוצריו אל מול הצרכנים הסופיים. בזכות מהלכי פרסום של בעלי הקניון יכול היבואן ליהנות מתזרים לקוחות מצוין מדי יום ולקבל מיד את כספו של הלקוח הסופי (מבלי לחכות חודשים עד שנפרעת המחאה של קמעונאי).
חשיפה גדולה יותר לתרבות הסינית
עבור ישראלים רבים הרי שהם יכולים ליהנות מכל העולמות כשהם מגיעים אל קניון סיני. הכוונה היא לכך שמעבר למחירים נמוכים משמעותית (בשל ויתור על מעבר הסחורה לקמעונאי ורכישה ישירה במחירי היבואן) הם גם יכולים ליהנות מחוויית קניות שונה ומרעננת יותר. קניון סיני שיעוצב בהתאם ויציע גם מקומות לאכול ולבלות, לבטח יספק את שביעות רצונם של המבקרים כולם.
אפשר לרדת לדקויות מרשימות עוד יתר ולראות כיצד קונספט נכון יביא לכך שהמבקרים ייהנו אפילו מטיפולים אלטרנטיביים שכל כך מאפיינים את תרבות המזרח. כך, יחד עם המראה המרשים של מרכז הקניות, ויחד עם המחירים המצוינים, אין ספק שרבים ימצאו את עצמם במקום נהדר שאליו כדאי לחזור שוב כדי לקנות ולבלות.