החיסכון בהשקעה כספית
אחד הדברים שמטרידים מאוד את מי שרוצה למכור מוצרים שונים הוא זה שקשור להשקעה כספית שעליו יהיה לעשות. אחרי הכול, אנו יכולים לבדוק ולראות כיצד לא מעט עסקים כמו חנויות וכד' נאלצו להצטמצם מאוד מבחינת ההוצאות כדי להימנע מסגירת העסק. בנוסף יש גם עסקים שלא שרדו בגלל הוצאות גדולות יותר מהכנסות (וזאת למרות שהיו להם הכנסות מכובדות יחסית).
האינטרנט מציע שיטות מכירה ואספקה חדשות כל הזמן, ולכן שיטת דרופשיפינג היא דבר שכדאי מאוד להכיר. בזכות דרופשיפינג מישראל ללקוחות שקנו מוצרים ממוכר ישראלי בעל חשבון באי ביי או באמאזון, ניתן לחסוך בצורה מהותית בהוצאות הכספיות של העסק. דרופשיפינג היא שיטה שבה לא משלמים על המוצר אלא רק כשהוא נמכר ללקוח הסופי, ומכאן החיסכון העיקרי.
הקטנת הסיכון למוכר
הוצאה כספית גדולה מדי מסכנת כאמור את המוכר או את כל מי שיש לו אתר מסחרי ברשת האינטרנט. לכן צריך להתייחס עוד יותר בכובד ראש לנושא החשוב של דרופ שיפינג. אם מישהו רוצה לפתוח חשבון באי ביי או באמאזון ולמכור מוצרים שונים, הרי שהוא ישמח לראות כיצד הוא לא מסכן את עצמו בכל הקשור לרכישת מלאי, ניהולו ושמירתו.
שירותים איכותיים של דרופישיפינג לאמאזון ולאיביי הם בעלי ערך רב עבור כל מי שמבין כי צבירת מלאי ואי מכירתו הם בעיה קשה מאוד. בפועל, דרופשיפר אמין ששולח מוצר רק לאחר שהוא נמכר, מביא לכך שהעלות של המוכר הסתכמה רק בהעלאת המוצר לאי ביי. כך שמה שהוצע למכירה ולא נמכר, לא גרם נזק משמעותי כלל למוכר.
הגדלה פשוטה של מגוון המוצרים למכירה
עוד דבר שצריך לקחת אותו בחשבון בצורה חיובית הוא העניין של הגדלת המגוון של המוכר. אחרי הכול סוחרי אי ביי רבים ובעלי חנויות וירטואליות צריכים ליצור לעצמם בידול מסוים כדי שלקוחות פוטנציאליים ירכשו דווקא את מוצריהם ולא את המוצרים של המתחרים. דרופ שיפינג איכותי ויעיל עוזר גם בכך.
זאת בזכות העובדה שהמוכר או בעל החנות יכולים להגדיל את מגוון המוצרים שלהם בקלות רבה. שוב, דרופשיפינג מונע אחזקת מלאי, ולכן אם רוצים להגדיל את מבחר מוצרי החנות אין צורך לרכוש עוד מלאי אלא פשוט לעבוד עם ספק או יצרן שיאשרו הצגה של המוצרים הנוספים למכירה ויספקו אותם לאחר שבוצעה המכירה.