מיתוס מספר אחת: לתיאוריה לומדים באתר שמאושר על ידי משרד התחבורה.
ממש לא. משרד התחבורה אינו מאשר אתרים ללימוד תאוריה ואינו מתערב בזה, ולכן עליכם לבחור את האתר המתאים לכם ביותר.
אנו ממליצים כמובן על לילך תיאוריה - האתר שבעזרתו אפשר לעבור את הבחינה כבר בפעם הראשונה. שיטת הרמזים המיוחדת לאתר תעזור לכם ללמוד בזמן קצר יותר, ובמקביל לקלוט ולזכור טוב יותר את חומר לימוד.
השיטה טובה גם למי שאובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז ולבעלי ליקויי למידה.
ולאלו מביניכם שעדיין שומרים נאמנות לספרים, יש לנו ערכה ללימוד תיאוריה בדיוק בשבילכם.
מיתוס מספר שתיים: קודם לומדים תיאוריה ואז לומדים נהיגה
לאו דווקא. לימוד התיאוריה במקביל ללימודי הנהיגה יכול לעזור מאוד בהבנת התיאוריה. הנהיגה המעשית תמחיש לכם מצבים מורכבים כמו פניות, עקיפה ועוד. מצד שני, אם לא תעברו את מבחן התיאוריה ותתקדמו בשיעורי הנהיגה, הדבר ימנע מכם להיבחן מעשית. אי אפשר לגשת לטסט אם לא עוברים תיאוריה. אז מה עושים? החלטה שלכם. כל אחד מחליט מה יותר מתאים לו - והעיקר שיהיה בהצלחה!
מיתוס מספר שלוש: שבועיים בין תיאוריה לתיאוריה
מסתובבת שמועה שאם נכשלים במבחן תיאוריה אפשרלהיבחן שוב רק אחרי 14 יום.
ממש לא נכון, אם נכשלתם תוכלו להיבחן כבר למחרת, אך ההמלצה החמה שלנו לכם היא: קחו כמה ימים, חזרו שוב על החומר, למדו נושאים שהרגשתם בבחינה שלא שלטתם בהם מספיק ורק אז הירשמו לבחינה נוספת.
מיתוס מספר ארבע: נהג שרישיונו נשלל צריך לחזור ולהיבחן רק במבחן התיאוריה כדי לקבל שוב את רישיונו
לא נכון. נהג שרישיונו נשלל ל-3 חודשים לפחות עקב עבירה חמורה, כמו אי ציות לרמזור אדום, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, חייב להיבחן שוב במבחן התיאוריה וגם במבחן המעשי – טסט. אם עבר את שניהם בהצלחה – יוגדר כנהג חדש למשך שנתיים.
מיתוס מספר חמש: נבחנים במשרד הרישוי
טעות. רבים עדיין אינם יודעים זאת, אך מבחן תאוריה עושים היום רק במרכזי תיאוריה.
בשנת 2012 הוקמו מרכזי בחינה חיצוניים שמופעלים על ידי זכיינים. תוכלו למצוא באתר לילך תאוריה את כתובות מרכזי התאוריה בערים השונות או להיכנס לאתר מבחני תאוריה. באתר של מבחני התאוריה תוכלו גם להירשם לבחינה וגם לשלם בכרטיס אשראי על הבחינה.
עוד דבר, אם נכשלתם ואתם מעוניינים לערער, את זה עליכם לעשות במשרד הרישוי.
רוצים עוד טיפים? כנסו לאתר שלנו http://www.testli.co.il/