כיצד נצליח למכור יותר, מה יגרום לנו למכור יותר, שירותים, מוצרים, שירותים רפואיים, ובכלל מה הגורם המרכזי ביצירת קשרים בין בני אדם כאלה ואחרים.
בוודאי הבחנתם כי כאשר אנו "מפהקים" מיד רוב הסובבים אתכם גם הם מפהקים, איך קורא הפלא הזה, ולמה הפלא הזה קורה, מה זה מדבק? ואם כן איך זה מדבק? ובכן התשובה לשאלה נעוצה בזאת כי לחלק הקדמי של מוחנו יש שידור המשדר לבן תמותה אחר אשר כאשר אני מפהק השפה מועברת אל מוחו של אלה הנחשפים לפיהוק וגם הם מתחילים לפהק. מעניין, מאד! כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מכוון את כול כובד משקלי ביצירת הקשר בין המוכר לבן שיחו האנושי ובשפה האנושית, שפת הגוף, שפת הפנים, תנוחות, ישיבה, מימיקה וכמובן דטונציה של השפה (הדיבור) כאלמנט העיקרי ביצירת המכירה בניהול המכירה והכי חשוב בסגירה של המכירה. כאשר אני מעביר ייעוץ אסטרטגי להרבה מאד אנשי שיווק ואנשי מכירות אני בראש ובראשונה נותן להם להבין כי אנו לא מוכרים מוצר "דומם" אנו לא מוכרים "מכשיר טלוויזיה" אנו לא מוכרים "מגהץ" אנו לא מוכרים "מכונה תעשייתית" אנו לא מוכרים "שירות כזה או אחר" אנו לא מוכרים "מופע, הצגה, סרט" ובקיצור ובסיכום אנו לא מוכרים דבר חוץ מאשר את עצמנו ודרכנו מתגשמת חוויה שבסופה היא רכישה של המוצר או השירות או ההנאה במסעדה, במופע, בסרט או בהצגה. כ יועץ עסקי חקרתי, העמקתי, למדתי וניסיתי, שיחות מכירה עם לקוחות ואתם יודעים מה? לא רק מכירות אפילו רכש של מוצר ע"י איש רכש כזה או אחר או בעל מקצוע או שירות כזה או אחר עובדים נפלא כאשר מדברים ומשדרים בשפת בני האדם! הרעיון הוא "פשטות" לא מילים גבוהות, לא אגו, לא הליכה לטרף, שקיפות מלאה, שפת גוף תואמת, ושידור גלים בן אנושיים בין האדם למשנהו! אני מסתכן באמירה זאת בכאלה שיחשבו שאני איזה "חוצן" "מסתכל בכדור הבדולח" "חי ב-איפסנה מארץ המוצא בטיבט או בהודו" אבל ממש לא. אני פשוט ולעניין לומד מחקרים מעמיקים בתחום המוח וההתנהגות הטבעית והאנושית של בני האנוש ומסיק משם את המסקנות איתם אני מגיע אליכם אנשי השיווק והמכירות. אנחנו רוצים למכור, אנחנו רוצים לרכוש, אנחנו רוצים להתקיים, בני שיחנו הם בני אדם אנושיים כמונו וכמו האחרים, אם נצליח להטמיע במוחנו בפגישת הדרכה, באימון אישי, בסימולציות מכירה, תוך כדי הבנה אני מבטיח לכם תקשורת פורייה עם זה שמולכם ומכירות ורכש מוצלח."ויש עוד הרבה מה ללמוד על שיטות מכירה".