מיתוג הוא הוצאה לפועל של המסרים של העסק והיתרונות שלו לעומת עסקים מתחרים על ידי שימוש בצבעים, צורות ומילים, והכל על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא מזה, להגדיל את הרווחים.
חברת מיתוג אחת יכול להעניק לעסק מסוים את כל שירותי העיצוב שהוא צריך, שאיתם המיתוג ייצא אל הפועל, ואיתו כל המסרים שהעסק רוצה להעביר, לעבר קהל היעד שלו.
עסק צריך לבחור חברת מיתוג שתתאים לו. זו יכולה להיות חברת מיתוג שיש לה ניסיון עם התחום הספציפי שאליו העסק משתייך, או כזו שמציגה וורסטיליות וגיוון ויכולות יצירתיות איכותיות במיוחד. כדי לבחור את חברת המיתוג הנכונה, בעלי העסק צריכים לבדוק את תיקי העבודות של מגוון חברות מסוג זה ואת אחוזי ההצלחה שלהן, ולבחור מביניהן את זו שמראה את התוצאות הכי טובות. כמובן שגם לתקציב שעומד לרשות העסקים יש חלק מרכזי בעניין, אבל למרות הכל תמיד יהיה מבחר ענק של חברות מיתוג שמהן כל עסק יוכל לבחור, בין אם התקציב שלו קטן או גדול מאוד.
שירותי העיצוב של חברת מיתוג כוללים עיצוב לוגו ואתר אינטרנט ועיצוב של כל חומר פרסומי, לרבות מודעות במגזינים, באנרים באינטרנט, פרסומות בטלוויזיה וכן הלאה. כל אחד מאלה צריך להיות ללא דופי, ובהתאם לעסק ולקהל היעד שלו. כלומר, עסק שפונה לקהל צעיר צריך עיצוב צעיר ויצירתי עם משב רוח רענן, ועסק שפונה למעמד העליון צריך עיצוב נקי שמשדר יוקרה.
כשעסק בוחר את חברת המיתוג שמתאימה לו, עיצוב קטלוגים , לוגו, אתר אינטרנט וכו'- כל אלה יוצאים אל הפועל בצורה הטובה ביותר. כמות הלקוחות והרווחים שהעסק יצבור אליו אחר כך תלוי כמובן גם באיכות שהוא מספק לקהל היעד- איכות המוצר, איכות השירות, מחירים וכן הלאה.
יש סיבה טובה לכך שחברות מיתוג קיימות. זה לא כי בעלי העסקים לא יכולים או יודעים לעשות מיתוג לעסק שלהם בהכרח, אלא משום שתהליך מיתוג ועיצוב דורש הרבה זמן, שאותו ראוי שבעלי העסקים ישקיעו בהמשך פיתוח העסק, עד שזה יקבל תדמית חדשה וייצא אל השוק כדי לכבוש את קהל היעד שלו. אז, בחרו את חברת המיתוג שלכם בחוכמה.