פרסום בעיתון
כאשר פונים לעיתן מסוים על מנת לפרסם מודעה ,לא ניתן לפרסם יותר מ 11 מילים
שזה לא הרבה יחסית ללוח דירות באינטרנט שאין הגבלה כזו ואפשר אף להכניס תמונה של נכס או משרד למכירה ועוד, כמו כן הפרסום מופיע אך ורק בימי ההפצה של העיתון ולכן אתם מוגבלים בזמן החשיפה של הנכס שברצונכם למכור או להשכיר.
פרסום בחברת תיווך
כאשר פונים לחברת תיווך על מנת לפרסם את הנכס שאותו אתם רוצים להשכיר או למכור
המתווך יצפה ממכם לעמלה במידה והצליח להשכיר או למכור את ה דירה יד שניה
שברשותכם,דבר שעלול לפגוע בהכנסה שלכם ממחירה או השכרת הדירה יד שניה שברשותכם.
פרסום באמצעות לוח עירוני
כלנו רואים בדרך לוח עירוני בדרך לעבודה או לסידורים שונים אם מכינים דף מודפס
ובו הפירוט של דירה יד שניה שאותה אתם רוצים למכור או להשכיר אך מידי יום נוספים
מודעות שונות בנושאים שונים לכן הסיכוי שמודעתכם תשרוד יותר מיום הוא נמוך
משום שעוברים ושבים בחלקם תולשים את הספח של המודעה ללא רצון ליצור קשר
עם מפרסם המודעה,כמוכן העיריה מנקה מעת לעת את הלוח העירוני,מה שעלול לפגוע
בזמן החשיפה של מודעת הפרסום שלכם.
פרסום באמצעות שלט על הנכס.
ההכנה של שלט מאוד פשוטה כותבים איזה סוג נכס להשכרה או למכירה ברשותכם תולים את השלט
בחזית המשרד או תולים על מעקה של הדירה.
נראה לפתרון היעיל ביותר יחסית משום שאין הגבלת שעות פעילות או תלות במתווך אך חסרנו בכמות החשיפה לעומת לוח דירות יד שניה אשר נפוצים ברשת האינטרנט.
פרסום באמצעות לוח דירות יד שניה.
היתרון הגדול של לוח דירות באינטרנט שהוא זמין 24 שעות ,אפשר לפרסם בכול שעות היום
,לכן זמן חשיפה מודעות לוח דירות יד שניה גדול הרבה יותר מפרסומים אחרים שקיימים
בשוק .