חפש מאמרים:
שלום אורח
23.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות ניהול התדמית ברשת

מאת: שרון לשםמיתוג אישי 09/07/20131576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומנות ניהול התדמית ברשת (Online Reputation Management) מורכבת משני שלבים עיקריים המשלימים זה את זה: ראשית, יש לייצר תכנים חיוביים ואינפורמטיביים אודות הלקוח. לאחר מכן, יש לקדם את התוכן החדש במנועי חיפוש ובאתרים אחרים, כגון רשתות חברתיות. על ידי כך, דוחקות תוצאות החיפוש הרצויות את התוצאות השליליות – אם קיימות כאלו – והנזק התדמיתי שנגרם כתוצאה מהן פוחת. מכיוון שתוצאות החיפוש משתנות ללא הפסק, השמירה הרציפה על נוכחות מקוונת חיובית של הלקוח מצריכה מעקב בלתי פוסק אחר התכנים ברשת.

מנהלים בכירים ואנשי שיווק מבינים היום יותר מתמיד שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם מבצעים את סקר השוק ואת ההחלטות שלהם בעיקר באינטרנט. יתרה מזאת, סקרים רבים מראים כי רוב הגולשים לא טורחים כלל לדפדף בתוצאות חיפוש שאינן מופיעות בדף הראשון שמחזיר מנוע החיפוש. לכן, היות ששמם הטוב של כל אדם או מוסד תלוי כיום במידה משמעותית בדרך שבה הוא מוצג באינטרנט, אין זה די להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, אלא חשוב לוודא היטב שהאתרים שאליהם מפנות התוצאות הם אתרים רלוונטיים המציגים את הלקוח באור חיובי. מובן שהנזק של פוסט שלילי בדף הפייסבוק של חברה עלול להיות רב מהתועלת של פרסומת בעיתון. משום כך, חברות רבות מפנות בימינו תקציבי פרסום מערוצי השיווק הקונבנציונליים לערוצים חדשים, כגון ניהול תדמית ברשת.

הזמנים שבהם חברות גדולות היו היחידות שהשקיעו זמן ומשאבים ביחסי ציבור עברו מהעולם. היום, כשתוצאות החיפוש משמשות מעין "כרטיס ביקור" לכל אדם, מי שלא רוצה לקחת סיכון לגבי התוכן של כרטיס הביקור שלו נעזר בחברות שזוהי התמחותן המקצועית על מנת לתכנן ולבצע עבורו מיתוג אישי מוקפד. חברת "וריבו" (Veribo) היא חברה ישראלית המתמחה בניהול תדמית ברשת, שהוקמה ב-2007 וופועלת בתל-אביב ובלונדון. צוות החברה – שבראשה בוגרי יחידת הביון הצה"לית 8200 – כולל מומחים בתחומי ניהול התדמית, כתיבת התוכן וקידום האתרים. ביחד הם הופכים את השירות שמעניקה החברה ללקוח למקיף, יעיל וגמיש במיוחד. מאות אנשי ציבור, בעלי מקצועות חופשיים, סלבריטאים וגם אנשים מהשורה בישראל ובחו"ל, כבר בחרו בשירותי ניהול המוניטין ברשת של "וריבו", ונהנים מתדמית אינטרנטית משופרת ומתוזקת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

-שרון לשם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון לשם

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211595 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152697 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152440 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142960 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142907 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146884 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147110 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica