עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם. מרקום
מוצרי פרסום הם למעשה יכולים להיות שני דברים – גם המוצר עצמו שמתפרסם, וגם האופן שבו המוצר שמתפרסם. מצורי פרסום הן שיטות הפרסום ואפיקי הפרסום אשר משרדי הפרסום השונים מציעים ללקוחותיהם, כאשר יש מוצרי פרסום שמראש נחשבים ליקרים יותר עבור הלקוח – כמו פרסומות בטלוויזיה וכאלה שנחשבים לזולים יותר כמו פרסום באינטרנט. הסוג השני של מוצרי פרסום הוא למעשה כל דבר שמתפרסם, כל מוצר, כל חברה, כל אתר אינטרנט. שירותי הפרסום בגוגל
מוצרי פרסום הם לרוב שיטות פרסום מוכרות אשר מוכיחות את עצמן כיעילות שוב ושוב, לצד מוצרי פרסום שזמנם וקסמם פג. דוגמא טובה של מוצרי פרסום שמצד אחד עושים את העבודה אך מצד שני באים לידי ביטוי בבזבוז משווע של כסף וחומר, הם עלוני פרסומת שמחולקים בשיטת דיוור לבתים. מוצרי פרסום אלו לרוב זוכים לבוז מצד האנשים שמקבלים אותם, מכיוון שזה רק תופס מקום בתיבות הדואר ולא מתייחסים לזה בהתאם. יחד עם זאת, עבור הלקוח שבוחר בפרסום באמצעות מוצרי פרסום של דיוור ישיר, מספיק שרק חמישה אחוז מאלו שקיבלו את הדיוור יצרו עימו קשר ויקנו את המוצר שפורסם, והוא כבר עשה את שלו.
שיטה נוספת של מוצרי פרסום היא דוכני הטעימות השונים ברשתות השיווק. באמצעות מוצרי פרסום אלו, מעמידים דיילת חיננית ברשת שיווק והדיילת מציעה ללקוחות הרשת לטעום מהמוצר. אמצעי פרסום זה מוכח כיעיל מכיוון שהטעימות הן בחינם ואחוז לא קטן מהטועמים ממשיך ולמעשה גם רוכש את המוצר.