חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנאה היא הדרך להצלחה

אנשים שהם מבוגרים מגיל 10 בודאי מכירים את שירם של החיפושיות "לילה של יום מפרך" שבו מתואר יום עבודה מתיש עם חזרה הביתה כדרך היחידה להשיג קצת שלווה והנאה. זה לא חייב להיות כך. אנשים שעובדים קשה מאבדים את בריאותם הטובה או נכנסים לדיכאון. הם אינם מצליחים לשמור על איזון בחיים כפי שהיו רוצים.

האפקט הזה לא נגמר אצלם אלא מחלחל לסביבתם הקרובה, למשפחתם וקרוביהם. אלה נחשפים למצבי הרוח הנגזרים מיום העבודה המתיש והמייגע של אותם אנשים.

כן, יש אנשים שיגידו שבשביל להצליח אתם צריכים לעבוד קשה אחרת תהו מפסידנים. אני חולק על הגישה הזאת, רק הנאה בעבודה תגרום לתפקוד מיטבי ותוערך ע"י כל הסובבים אתכם וביניהם הממונים שלכם, הלקוחות שלכם ואפילו הקולגות שלכם יבחינו בשינוי ויחמיאו לכם על עבודתכם. זה לא משנה באיזו סוג עבודה אתם עובדים אם אתם מצליחים למצוא דברים שיש בהם הומור או לאתר זווית ראיה אחרת שגורמת לכם הנאה אז אתם תתפקדו טוב מהאחרים בסביבתכם וזה יעשה אתכם מיוחדים, בעלי ערך והראשונים להיות מקודמים בעבודה.

אם אתם עצמאים ויש לכם חברה משלכם הלקוחות שלכם ירגישו בהבדל ביניכם ובערך המוסף שאתם נותנים לעסק. הם יהיו שבעי רצון ולא רק יהיו לקוחות נאמנים אלא יספרו לחבריהם ומספר הלקוחות יתרחב. הדבר יהפוך אתכם  או את עסקכם למותג והאם זה לא מה שכולנו משתוקקים לו להפוך למותג. מותגים שמוכרים בכל העולם הם קוקה קולה, מקדונלדס ואיפון הם חלק קטן מהם. הם חוצים תרבויות ודורות וגורמים לחברות האלה או בעלי המותגים הללו להיות מצליחות מאד.  זה משהו שאתם צריכים להשתוקק אליו.

אם העסק שלכם הוא בתחום שיווק רשתי ואתם עובדים מהבית אז כל העולם פרוס על כף ידכם ושיווק דרך האינטרנט מאפשר גישה לקהלים רחבים. ההנאה בעיסוק ביחד עם מקצועיות יחלחל את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם והם ישמחו לעבוד איתכם.

אז תהנה בחיים, תהנה בעבודה שלך בכל עיסוק שהוא ותהיה מצליח.

האתר שלי הוא   http://www.ramava.com

 



תגיות המאמר: משפחה, קריירה, מותג, הנאה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ramava

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רמי אברמוביץ

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194190 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152921 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152746 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica