יותר ממיליארד אנשים מגיבים ואוהבים דפי פייסבוק בכל יום.
דף פייסבוק בעל נוכחות חזקה מציב את העסק שלך במקום גבוה ממנו הוא היה עד היום ומספק מקום מפגש עבור הלקוחות שלך להמליץ על המותג שלך בפומבי.
דף פייסבוק מקצועי מספק את הדברים הבאים: בניית המותג שלך עמוד פייסבוק אשר נבנה בצורה מקצועית ישפר את הנראות של העסק שלך באינטרנט, כמו כן ישפר את אופטימיזצית מנועי חיפוש (SEO) בזמן אמת.
עמוד פייסבוק טוב יספק ללקוחות שלך לובי בו יוכלו "להתאסף" ולדבר על המוצר שלך. עיסוק עם לקוחות קיימים פייסבוק מספק נתונים דמוגרפיים על פעילותם של האוהדים שלך, כולל מי הגיב, אהב, או שיתף ההודעות שלך, כמו גם טווח הגילאים שלהם, מין ומיקום. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לבנות מסעות פרסום ממוקדים או לשנות מסעות קיימים בצורה טובה יותר על מנת לזהות את הקהל הפעיל שלך. להגיע לקהל חדש כאשר אנשים אוהבים (like) את הדף שלך, החברים והמכרים שלהם רואים זאת כהמלצה על העסק שלך. לקוחות יכולים גם להצביע על דף הפייסבוק שלך לאנשים שלא היו מודעים לשירותיך. חברים ואוהדים בממוצע, יש למשתמש פייסבוק כ-130 חברים. כאשר לקוחות מתקשרים עם הדף שלך, החברים שלהם יראו את זה בפיד החדשות שלהם כסיפור. ומכיוון שמפה לאוזן היא הצורה החזקה ביותר של פרסום, יחסי הגומלין בין הלקוחות שלך והחברים שלהם משמש כתמיכה חזקה בעסק שלך.
זה עוזר לך לא רק ליצור לקוחות חדשים, אלא באותו הזמן גם להגדיל את המכירות. פייסבוק מאפשר לעסקים ליצור דף פייסבוק בחינם אך על מנת לבנות דף עסקי מקצועי המשמש מעין אתר אינטנרט קטן יש צורך בידע מקצועי.