זה הזמן לצאת ראשונים עם גלגל ההצלה, ולאו דווקא חבר טלפוני. הוא יגיע אחר כך, כהמשך טבעי לשלב ראשון. חנות וירטואלית. חנות וירטואלית היא גלגל הצלה כזה שימשוך אתו את כל צוות ההצלה הנדרש. הקהל הרחב שייחשף למלאי באופן רציף ויהיה נגיש אליו בכל רגע, גם כשיימאס לו ולא ממש ירצה או יחשוב עליו, כך שיוכל לרכוש אותו גם מבלי מישים או בטעות. "חברים טלפוניים" שיעשו את ההזמנות, ואפילו 50-50 יגיע מהר מהצפוי. המלאי ירד ב-50% הרבה יותר מהר ממה שהיה יורד ללא פתיחת חנות וירטואלית. חנות וירטואלית היא קרש הצלה לא רק לצרכן האובד שנזכר באיחור לקנות מתנה או לרכוש משהו ששכח, חנות וירטואלית היא לא רק הקלה לצרכן שלא הצליח למצוא פריט במשך הרבה זמן רק כדי לגלות שהמלאי בארץ אזל וניתן לרכוש אותו רק בהזמנה מחו"ל. חנות וירטואלית היא עזרה עצומה לבעלי עסקים במובנים כל כך רבים. קידום מכירות, חשיפת מוצרים, חיסול מלאים, הבטחת נגישות לצרכנים והמון הקלה בניהול. כל ניהול המכירות פשוט הרבה יותר כאשר מערכת ניהול אוטומטית פועלת ועושה אותו עבורך ואתה לא צריך לחשב בסוף כל יום את הפדיון. הכל כל כך יותר פשוט כאשר במקום לשבת יום שלם ליד קופה רושמת, אתם מתחזקים חנות וירטואלית שיודעת לטפל בכל אותם עניינים שאתם כל כך מעדיפים
חנות וירטואלית יכולה ממש לעזור לעסק שלך לא עוד הוצאות לא מבוקרות אלא ממש עסק עם יד על הדופק באמצעות עלויות ותכנון יותר טובים ונכונים אין צורך בהרבה עובדים שבנינו רוב היום יושבים בחוסר עניין שיש הזמנה כל מה שאתה צריך זה לשלוח ללקוח שלך את המוצר שהוא הזמין כך שהחיסכון בעובדים גם יכול לתת לך לגלגל את העלויות הנמוכות על הלקוחות שלך מה שיוכל לגרום ללקוח לחזור אליך