חנות וירטואלית צריכה ממשק נוח אם ניקח דוגמה טובה מהחיים יש לי חבר בעל אתר של מכירת נעליים ברשת כבר זמן ממושך ובאמת חנות וירטואלית שלו עובדת בצורה יפה מאוד .
היה זמן שכמובן כמו בעסק של חנות פיזית צריך לשפץ כך גם חנות וירטואלית צריך לפעמים לערוך שינויים ולכן החבר הטוב שלי ערך שינויים עיצוביים באתר שלו ולכן ניסה גם לשנות את הממשק משתמש מה שלאחר מעשה התברר כדבר לא נכון הממשק הקודם של האתר היה פשוט ונוח לתפעול אך בו זמנית לא הכי יפה כמו בכל דבר האחד בא על חשבון השני . מה שהיה בפועל זה שהמכירות ירדו לו בצורה דרסטית בעקבות שינוי ממשק המשתמש במילים אחרות הקניה באתר היתה מאוד נוחה לקונים האומנם הממשק לא היה מעוצב ברמה הטובה ביותר אך מאוד נוחה להבנה לקונה ברגע השינוי המכירות ירדו באתר של חנות וירטואלית באופן גדול
ולכן החזיר החבר את האתר למצב הקודם כמובן לצורך קבלת הלקוחות שלו חזרה.
נכון המכירות ירדו בזמן השינוי אך יש להסתכל על חצי הכוס המלאה לפחות למדנו שיעור חשוב שהדבר אפשר לומר כמעט הכי חשוב חנות וירטואלית זה הממשק שיהיה מובן וברור למשתמש באתר כל תוכלו לקבל מקסימום קניות באתר שלכם אם נביא דוגמה מחנות פיזית תארו לכם שהייתם באים לחנות לקנות ולא הייתם מוצאים את הקופה לשלם עבור מה שרציתם לרכוש התוצאה היתה שלא הייתם קונים כלום ופשוט יוצאים מהחנות ולא פוקדים חנות זו מעולם.