חנות וירטואלית יכולה להציג כל דבר במספר דרכים הכוונה לזאת שכמו בחנות פיזית כל חנות וירטואלית בוחרת להציג את מרכולתה בדרכים שלה כמובן שזה תלוי במה שרוצים למכור אם זהו עסק לוילונות או עסק לעוגות סביר להניח שכל עסק ירצה וכמובן בפועל יראה בחנות המקוונת שלו את הדברים שמתאים לו .
חנות וירטואלית אם ניקח לדוגמא חנות כזו שמוכרת נעליים סביר להניח אם בעלי העסק אם ניסיון במכירות שהם מציגים את הנעלים מכל זווית שאפשר בפועל יש לקחת צלם מקצועי שמצלם בפועל את הנעליים בכל זווית אפשרית וכך יוכל הלקוח הפוטנציאלי לראות את הנעל שהוא רוצה בה בכל זווית אפשרית מבלי לקפוץ חנות הקרובה לפני הרכישה באינטרנט סוגיה זו מאוד חשובה להראות את המוצר בדיוק כמו במציאות מכיוון ברגע שלא יהיה ניתן לראות את המוצר באופן טוב יאלצו הלקוחות שרוצים לקנות חנות וירטואלית לנסוע לקניון הקרוב ולראות את הנעל באופן פיזי מה שאולי יגרום להפסד המכירה לטובת חנות הקניון .
מסקנה כל חנות וירטואלית שרוצה לשרוד את התחרות הגדולה בשוק צריכה להיות מקצועית ולתת ללקוחות שלה אפשרות להבין את המוצר לפני הרכישה פספוס קטן יגרום להפסד המכירה ולאכזבה של הלקוח שכמובן לא יחזור לקניה חוזרת .
חנות וירטואלית מצליחה תהיה כל הזמן עם יד על הדופק ותלך בעקבות השינויים שחלים בענף בה היא נמצאת .