כיום, תחום השיווק באינטרנט עובר שינויים רבים. בעלי עסק ומנהלי שיווק הבינו את הפוטנציאל שברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות ובגוגל, ומפרסמים שם במגוון כלים. כמו כן, גם אתרי הבית של החברות השונות עברו מתיחת פנים, והדגש העיקרי הוא לא על מה שהחברה יכולה להציע ללקוח, אלא מה הלקוח מחפש באתר.
לכן, בתי עסק שונים ורבים הפנימו כי יש לספק ללקוח דרך נגישה וברורה לפנות אל החברה. הדרך המקובלת עד כה הינה טופס "צור קשר", בו הגולש משאיר את פרטיו וממתין שבית העסק יחזור אליו, בטלפון או במייל.
בשיטה זו ישנו חיסרון מסוים והוא חוסר הדינאמיות. אם הלקוח מעוניין במידה רבה בשירות , סביר להניח שישאיר את פרטיו, אך אין איזשהו מניע שמלהיב אותו להשאיר פרטים ומזרז את הקשר בין הלקוח לעסק.
נציג שירות ווירטואלי ויעיל
בהחלט ניתן להבין מהן היתרונות של נציגה וירטואלית לצורך קידום המכירות באתר. הנציגה הוירטואלית יוצרת אינטראקציה עם הלקוח, מניעה אותו לפעולה. כשהלקוח אינו פאסיבי ולמעשה הוא מובל על ידי הנציגה – סביר להניח שישאיר את פרטיו.
עצם העובדה כי מדובר בשיחה הנערכת אונליין, הלקוח נמצא בשלב בו הוא זקוק לשירות, הרי הוא ביצע חיפוש בגוגל על מנת לקבל תוצאות, והנה כבר באופן ניידי נציגה וירטואלית פונה אליו ומציעה לו עזרה. זה מה שנקרא, "להכות בברזל בעודו הוא חם".
כמו כן, עקב דינאמיות השיחה, ניתן להתחשב בבקשות שונות של הלקוחות, וכל אחד יכול לציין תנאים מסוימים, למשל להתקשר אליו בשעות הערב, או להעניק לו מידע בנושא ספציפי. פעמים רבות נושא השיחה עוד נפתר במעמד ההכתבות בצ'אט, אך הנציגה הוירטואלית תמיד מובילה את השיחה לכיוון הליד הפוטנציאלי, להשארת פרטים.
ניתן להבין בבירור מדוע שיטה זו לא אפקטיבית במיוחד, שכן הלקוח צריך להגיע מיוזמתו לעמוד יצירת הקשר. הדרך הנכונה ביותר לקבלת ליד היא ליזום קשר עם הלקוח, ולא לחכות שהוא יזום את הקשר. במקרים אלו, צ'אט וירטואלי עם נציג שירות לקוחות הוא פתרון יעיל.
וירטואל צ'אט תשמח לספק לכם נציגה וירטואלית בהתאמה אישית, אשר תתרום רבות בשיפור המכירות באתר.