חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וירטואל צ'אט - איך נציגה וירטואלית עוזרת למכור באתר

מאת: עדי מענהשיווק21/02/20131244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום, תחום השיווק באינטרנט עובר שינויים רבים. בעלי עסק ומנהלי שיווק הבינו את הפוטנציאל שברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות ובגוגל, ומפרסמים שם במגוון כלים. כמו כן, גם אתרי הבית של החברות השונות עברו מתיחת פנים, והדגש העיקרי הוא לא על מה שהחברה יכולה להציע ללקוח, אלא מה הלקוח מחפש באתר.

לכן, בתי עסק שונים ורבים הפנימו כי יש לספק ללקוח דרך נגישה וברורה לפנות אל החברה. הדרך המקובלת עד כה הינה טופס "צור קשר", בו הגולש משאיר את פרטיו וממתין שבית העסק יחזור אליו, בטלפון או במייל.

בשיטה זו ישנו חיסרון מסוים והוא חוסר הדינאמיות. אם הלקוח מעוניין במידה רבה בשירות , סביר להניח שישאיר את פרטיו, אך אין איזשהו מניע שמלהיב אותו להשאיר פרטים ומזרז את הקשר בין הלקוח לעסק.

וירטואל צ'אט - מחקרי המרה

נציג שירות ווירטואלי ויעיל

בהחלט ניתן להבין מהן היתרונות של נציגה וירטואלית לצורך קידום המכירות באתר. הנציגה הוירטואלית יוצרת אינטראקציה עם הלקוח, מניעה אותו לפעולה. כשהלקוח אינו פאסיבי ולמעשה הוא מובל על ידי הנציגה – סביר להניח שישאיר את פרטיו.

עצם העובדה כי מדובר בשיחה הנערכת אונליין, הלקוח נמצא בשלב בו הוא זקוק לשירות, הרי הוא ביצע חיפוש בגוגל על מנת לקבל תוצאות, והנה כבר באופן ניידי נציגה וירטואלית פונה אליו ומציעה לו עזרה. זה מה שנקרא, "להכות בברזל בעודו הוא חם".

כמו כן, עקב דינאמיות השיחה, ניתן להתחשב בבקשות שונות של הלקוחות, וכל אחד יכול לציין תנאים מסוימים, למשל להתקשר אליו בשעות הערב, או להעניק לו מידע בנושא ספציפי. פעמים רבות נושא השיחה עוד נפתר במעמד ההכתבות בצ'אט, אך הנציגה הוירטואלית תמיד מובילה את השיחה לכיוון הליד הפוטנציאלי, להשארת פרטים.

ניתן להבין בבירור מדוע שיטה זו לא אפקטיבית במיוחד, שכן הלקוח צריך להגיע מיוזמתו לעמוד יצירת הקשר. הדרך הנכונה ביותר לקבלת ליד היא ליזום קשר עם הלקוח, ולא לחכות שהוא יזום את הקשר. במקרים אלו, צ'אט וירטואלי עם נציג שירות לקוחות הוא פתרון יעיל.

וירטואל צ'אט תשמח לספק לכם נציגה וירטואלית בהתאמה אישית, אשר תתרום רבות בשיפור המכירות באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדי מענה,

נציגת לקוחות וירטואל צ'אט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי מענה

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222697 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213939 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/214092 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175522 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162716 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/163039 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162131 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica