מכיוון חנות וירטואלית היא למעשה חנות ככל חנות, היא גם מציגה את כל מרכולתה באתר האינטרנט שלה. לכל מוצר מוקדש מקום משלו, ומפורט מירב המידע שניתן לפרט עליו: ייעודו, ממדיו, וכו'
ככל שהמידע על המוצר או השירות יהיה מפורט יותר באתר החנות הוירטואלית כך ייקל על הצרכן להתמצא ולקבל תשובות מבלי להזדקק לעזרה. ככל שהצרכן יחפש פחות עזרה ותשובות ממנהל האתר של החנות הוירטואלית כך סביר שיהיה מוכן לעשות הזמנה באתר החנות באופן עצמאי. לכן יש חשיבות גבוהה מאוד לאופן הצגת המוצר וייצוגו באתר חנות וירטואלית .
במקרים רבים למוצר קיימות מספר גרסאות, דגמים או צבעים. מכיוון והחנות הוירטואלית אינה מוגבלת במקום פיזי, רצוי לתחזק תצוגה ויזואלית של כל או לפחות הרבה ככל האפשר, ורסיות של המוצר. כאשר הצרכן יכול לראות מה הוא קונה ולא לנחש איך המוצר נראה, סביר שיעדיף לבצע את הרכישה בחנות הוירטואלית שמראה לו את המוצר.
קיימות מספר דרכים להציג מוצרים. יש המציגים את המוצרים במעין טבלאות. המוצרים מוצגים בתמונות קטנות וניתן להקליק עליהן כדי להגדילן. יש המציגים אותם בנפרד כל אחד, ואז מגדילים אזורים נבחרים או נקודתיים, כדי לבחון את המוצר מקרוב. יש המציגים את המוצר בכל צבעיו ויש המציגים את המוצר פעם אחת עם אפשרות ללחוץ על כפתורי צבע ובכך לשנות את צבע המוצר לצבע הנבחר. כל אחת מהדרכים מביאה בסופו של דבר לכך שהקונה הפוטנציאלי לפחות יתעכב בחנות הוירטואלית, ייחשף לקיומה, כך שגם אם לא יבצע את הרכישה כרגע, ייחרת בזכרונו שהחנות קיימת, ויחזור אליה בעתיד.
חנות וירטואלית שמוכרות שירותים לא מציגות מוצר אך יכולות לפרט ככל הניתן את מהות השירות הניתן. גם במקרים שלו של מתן שירות, ככל שאתר החנות הוירטואלית מפרט יותר את התמורה, כך סביר שהצרכן יעדיף לבצע את הרכישה. אף אדם לא אוהב לקנות חתול בשק, ולכן גם במקרה זה, חנות וירטואלית לא שונה מכל חנות אחרת והצרכן מצפה גם פה להתנהגות לה הוא מצפה בכל מקום אחר.