צליל המתנה עסקי / ג'ינגל שירה
כל אחד מאיתנו מקבל אין ספור מסרים שיווקיים מידי יום ביומו, שלטי חוצות, מודעות עיתונים, אתרי אינטרנט, רדיו ועוד. ובמצב זה ממש לא קל להתבלט ולהחדיר מסרים בין שלל המפרסמים הרבים, ישנה אפשרות בה ניתן לפרסם ולהגיע לתודעת הציבור בצורה אפקטיבית למרות התחרות הרבה וזה דרך צליל המתנה עסקי או ג'ינגל שירה.
כאשר לקוח מתקשר על מנת לקבל שירות זה או אחר בין אם הוא ירצה ובין אם לא הוא אמור להיות בהקשבה מלאה עד שיענה לו נציג השירות ולכן את זמן ההמתנה ניתן לנצל בצורה יעילה ולהעביר בו מסרים חשובים, מידע על מוצר חדש, מבצעים אטרקטיביים, מידע חשוב המקצר תהליכים ועוד, כאשר בין לבין הלקוח שומע את הסלוגן והמוטו של החברה המספקת את השירות וזה מחלחל לתודעתו.
אפשרויות בלתי מוגבלות
כמו בכל פרסום ישנם מגוון רחב של ג'ינגלים ורעיונות לשילוב בזמן ההמתנה כמו: פאנטון קריינות עסקית, ג'ינגל שירה/ ג'ינגל מושר, קריינות בלבד וכדומה.
כמה עצות וטיפים חשובים לשימוש בצליל המתנה עסקי:
א. על המסר להיות ברור קצר וקולע
ב. המסר צריך להיות קליט וכדאי לחזור עליו כמה פעמים.
ג. התוכן צריך להתאים לצלילי הרקע, סביר להניח שמוסיקת רקע לרופא שיניים לא תתאים לחנות תחפושות.
ד. כמו בכל תחום בחיים, גם בעניין זה צריך לפנות לחברה מקצועית ומנוסה ולאנשי מקצוע מקצועיים על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר.
ישנם כמה אפשרויות לצליל עסקי והם:
1. * צליל עסקי פרסומי – צליל עסקי פרסומי מפרסם מה הן תכונות העסק, מוצרים או שירותים שהוא מעניק.
2. * צליל עסקי למיתוג העסק – צליל זה הוא למעשה יצירה של קטע מוזיקאלי יחד עם שילוב קריינות מקצועית ובו שמים דגש על השמעת מספר רב של פעמים את שם העסק.
3. * צליל עסקי שירותי - בצליל זה נותנים את הדגש על טיב וסוג השירות שהעסק נותן.
כמובן, ניתן לשלב בין שלושת האפשרויות הנ''ל ולייצר ליצור צליל עסקי ייחודי אשר משלב יצירתיות ומקוריות ולהתאים אותו באופן ספציפי לאותו עסק.
מנגד בכל מה שקשור ליצירתיות השמיים הם הגבול, ניתן לבצע כמעט כל מה שרוצים בזמן המוקצב לנו בצורה יעילה ואפקטיבית וכל זאת בתנאי שאנו יודעים מה אנו עושים ואנו נעזרים בחברה מקצועית להפקת ג'ינגלים שלה הידע הנסיון והכלים לתת לנו את הג'ינגל המקצועי ביותר והמתאים בדיוק לצרכים שלנו.