בשנים האחרונות הרשתות החברתיות השונות הפכו פופולאריות יותר ויותר ומיליוני אנשים מכל רחבי העולם וגם בישראל חברים ברשת אחת או יותר. הרשת החברתית הגדולה ביותר היא פייסבוק המונה מיליוני חברים ולכן אם אתם בעלי עסק קטן או גדול ומעוניינים להגיע לקהל לקוחות רחב ככל שניתן כדאי לכם לחשוב ברצינות גם על שיווק בפייסבוק.
שיווק בפייסבוק - מה היתרונות?
בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מהמהפכה הדיגיטאלית המחייבת כל מי שרוצה לפרסם את עצמו, את העסק או את המוצר שלו להישאר מעודכן ולנצל את העובדה שרבים כל כך מבלים שעות רבות בפייסבוק על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאלים רבים ככל שניתן. ניתן לפרסם בפייסבוק במספר דרכים- חלקן ללא תשלום ואפילו לקבוע אילו גולשים בדיוק יראו את המודעה שלכם בהתאם לאופי השירות או המוצר אותו אתם מציעים.
איך זה עובד?
ישנן מספר שיטות שיווק בפייסבוק וכל אחד יכול לבחור בשיטה אחת או יותר בהתאם לצרכים שלו. לפני שאתם מתחילים בתהליך חשבו מיהו בדיוק קהל היעד הפוטנציאלי שלכם והתמקדו בעיקר בו. ניתן כמובן ללמוד בצורה מקצועית כיצד לפרסם את עצמכם או את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר על מנת לא להישאר מאחור בעולם התחרותי של פרסום דינאמי ושיווק ברשתות חברתיות.
השיטה הטובה ביותר היא בנייה של דף אוהדים שאינו מוגבל בכמות החברים אותם תוכלו לצרף, בניגוד לדף פרופיל אישי המגביל את החברים אותם תוכלו לצרף ולכן גם את החשיפה הרבה למוצר או לבית העסק שלכם. היתרון הגדול של שיווק באמצעות דף האוהדים היא העובדה שככל שיהיו לכם יותר חברים, כך חברת גוגל תקדם את הדף שלכם ותזכו לחשיפה גדולה עוד יותר במנוע החיפוש הפופולארי.
שיווק בתשלום
יש לכם גם אפשרות לעשות שיווק בפייסבוק בתשלום באמצעות רכישת מודעות מסוימות אשר תוכלו לקבוע מראש מי יהיו האנשים שיראו אותם כאשר הם גולשים בחשבון הפייסבוק שלהם. כך לדוגמא, אם אתם מפרסמים מוצר המיועד לנשים בלבד או לטווח גילאים מסוים המודעה שלכם תוצג רק בפני הגולשים העונים לתנאים שקבעתם מראש.