אם אתם חושבים סטנדרטי, משעמם ושבלוני - אין ספק שסופכם הוא כישלון. וגם אם לא - לא תצליחו להגדיל את העסק שלכם, להתרחב, להעשיר את מוצריכם, לקוחותיכם וכמובן - בסופו של דבר רווחיכם. עסקים שנותרו מאחור בדרכי השיווק הישנות, עלולים להיוותר מאחור. קיימות כיום מגוון אפשרויות נאחב לפירסום העסק. ישנן השיטות הישנות - פירסום בעיתונות, ברדיו, תליית מודעות וכו\' לעומת פירסום ברשתות חברתיות, באנרים מעניינים באתרים גדולים, פירסום אינטרנטי ייחודי כגון הפצת סרט תדמית על העובדים בחברה וכדומה.
כדי לכוון לתוצאות שונות - הצלחה - צריך לפעול אחרת. ישנן חברות פירסום רבות המשווקות עצמן כחדשניות, בעלות רעיונות ייחודיים, יצירתיות וחושבות מחוץ לקופסא. אז איך בעל עסק יכול לבחור אחת מתאימה? כדי לבחור חברת פירסום מתאימה, יש לבחון את החברה, עבודותיה, לקבל המלצות מלקוחות. בסופו של דבר החיבור בין האנשים הוא שיקבע בסופו של דבר להצלחת הפרויקט. האם חברת הפירסום תקלע לצרכי הלקוח שלה, האם תבין מה הוא מחפש - למרות שלא תמיד יודע לומר זאת במילים, האם היא תתחבר למוצר או לשירות ותדע להפיק ממנו את המיטב. כאמור, תחום של סרטי תדמית מאוד הוא תחום מאוד חדשני ומבוקש. מחקרים מראים כי יש יותר צופים בסרטונים לעומת צרכנים בתחומים אחרים וזאת בכל המדיות הקיימות. באותו אופן שחברות סלולר למשל מפיצות סרטי הדרכה במסווה של הסברים על המוצר, אך בפועל גם שותלות הרבה מסרים שיווקיים על מוצרים שלהן. אז מה בעצם מביא לקוחות אל העסק? עסק חייב להביא לשוק מוצר או שירות שהם חדשניים. להביא ללקוחות מוצר שמביא עימו ערך מוסף. סרטי תדמית מביאים עימם את אפקט ה"וואו" ללקוחותיהם. סרט תדמית טוב יעניק לצופה חוויה רגשית, שמיעתית וכמובן ראייתית, שלא ניתן להעביר במדיות פירסום אחרות. כמובן שחשוב לשים לב שחייבים להמשיך לפרסם בכל המדיות הקיימות - ולא רק במדיה אחת. בהצלחה!