לא מעט בעלי עסקים ממגוון רחב של תחומי פעילות שונים, פתחו בעבר אתר תדמיתי כזה או אחר עבור העסק שלהם על מנת לחשוף אותו בצורה טובה בפני קהלי הגולשים הפוטנציאלי. יחד עם זאת, ככל שעבר הזמן, הם הבינו כי מה שהם באמת צריכים זו בעצם חנות וירטואלית אשר תפעל ברשת האינטרנט. זה כמובן צעד מבורך מאד, אך חשוב להבין את היחס בין השניים. מומלץ שלא להקים היום חנות וירטואלית על חשבון האתר התדמיתי של בית העסק שלכם, אלא לשמור על שניהם כמעין שני אתרים נפרדים לחלוטין. מדוע אנו מציינים זאת ? משום שיש בעלי עסקים רבים אשר חושבים שעל בסיס הקטלוג אשר הם מציגים באתר התדמית של העסק אפשר לפתח את החנות, ולא כך הם פני הדברים, כמובן.
החנות צריכה להיות עצמאית
בפועל, המנגנון של חנות וירטואלית הוא מורכב מידי בכדי שהוא יוכל פשוט להתבסס על הקטלוג הקיים שלכם באתר התדמיתי של העסק. יש אמנם אפשרות טכנית לפתוח חנות וירטואלית על בסיס הקטלוג, אך זו אפשרות יקרה יותר ומסורבלת מאד. במקום זאת, מומלץ להתחיל ממש מאפס - להוסיף מחדש את הקטלוג, אך הפעם לתוך המנגנון של אותה חנות וירטואלית. הדבר יאפשר לכם שליטה דינמית יותר ונוחה יותר בחנות עצמה. את אתר התדמית אפשר כמובן להשאיר, ולקשר אותו אל החנות שלכם .