כיום, חנות וירטואלית יכולה להיות לא רק פלטפורמה אשר איתה אתם תגדילו את הרווחים של העסק שלכם באופן ישיר וממוקד. יש לציין, כי זו גם פלטפורמה נהדרת אשר איתה אתם מקדמים באופן כללי את המודעות לעסק שלכם בצורה יעילה ביותר. הדבר טוב במיוחד לעסקים אשר מתבססים לא רק על חנות וירטואלית, אלא גם על סניפים "אמיתיים", אשר ממוקמים מחוץ לרשת. כך לדוגמה, דרך מאגר המשתמשים של החנות, אתם יכולים לפתוח תפוצת מיילינג ליסט, וליידע אותה על מבצעים שונים ובלעדיים של החנות שלכם. אפשר גם לנהל מאגר של מועדון לקוחות אשר יקבל הטבות ומבצעים בלעדיים לחברי המועדון .
היחס בין החנות האמיתית לחנות הווירטואלית
באופן כללי, מומלץ לעודד כמה שיותר לקוחות לבצע רכישות דרך חנות וירטואלית. את העידוד לרכישה דרך חנות וירטואלית אפשר לעשות עם מבצעם בלעדיים עבור כל מי שרוכשים מוצרים באופן מקוון, הטבות מיוחדות, הנחות, וכיוצא בזה. מדוע זה מומלץ ? משום שהפעלה של חנות וירטואלית דורשת מכם תמיד הרבה פחות משאבים מהפעלה של חנות "רגילה", אך הרווחים נותרים זהים בסופו של יום – ועל כן כדאי לעודד כמה שיותר אנשים לעשות שימוש בפלטפורמה זו, אשר תקדם משמעותית את העסק שלכם ועל פי רוב, תגדיל את היקף הלקוחות שלכם וכפועל יוצא מכך את נטו הרווחים שלכם מה שייתן לעסק שלכם לגדול ולהרחיב את עצמו .