כיום ישנה תחרות בכל ענף ולכן יש לחשוב אך אתם וכיצד אתם עוברים את המתחרים שלכם אם לדוגמא ניקח את תחום התכשיטים יש מעצבים שרוצים למכור כמובן את המוצרים שלהם אך חנות פיזית בקניון עולות הרבה מאוד כסף ולא לכולם יש את הסכומים העצומים לשכירות של קניון מה גם שהקניונים מוצפים ולחכות בקניון טוב לחנות שתתפנה במיקום שיצדיק כניסה לקניון תעלה הרבה מאוד.
לכן מעצב תכשיטים שיודע שהוא מוכן לעבור לצד של מכירה ללקוחות יחשוב על כניסה לחנות פיסית אך העלויות יקרות לו וכאן נכנסת האופציה חנות וירטואלית שיכולה להביא לעסק של המעצב את ההזדמנות לעבור לשלב המחירה בשלב זה היתרונות הם גדולים שח חנות וירטואלית כאן המעצבת תכשיטים לא תצטרך להוציא הרבה כסף חנות וירטואלית העלויות נמוכות מאוד אולי קצת הוצאה על פרסום במנועי החיפוש ומקדם אתרים אך גם כאן העלויות ביחס לחנות פיזית הם קטנות מאוד .
חנות וירטואלית אין שכירות וכל מיני מיסים מכבידים לכן חנות וירטואלית אם כבר פתחתם קחו את התקציבים שהייתם משקיעים בעיצוב החנות הפיסית וכל הגורמים שהייתם משלמים על חנות פיזית ותשקיעו אותם בפרסום וקידום העסק שלכם . חנות וירטואלית אין צורך גם להתעסק בבירוקרטיה מעצבנת כמו אישורים ואגרות כאן הכל חינם ולכן בלי שנרצה העתיד הוא באינטרנט וכל מה שקשור בקניה חנות וירטואלית היא הדבר הבא.