מרכזי המסחר משנים את צורת המשחק
כבר שנים מספר, שאנשים מעדיפים לרכוש את רוב הקניות שלהם באמצעות חנות וירטואלית. הכוונה היא להיכנס לאתר מסודר המציע את מרכולתו לציבור פתוח, ולבחור בצורה נינוחה את המוצרים.
יתרונות חנות וירטואלית צד הלקוח
האפשרות להשוות בין מחירי חנות וירטואלית זו לאחרת, אפשרות לעסוק במסחר בזמן הנוח לכל אחד ללא תלות בשעות פתיחה, קנייה מאובטחת ויכולת מסחר בין ארצות. קניה באמצעות חנות וירטואלית מתאימה מאד ללקוחות עם לוח זמנים צפוף. אין צורך בגישה פיזית, ולכן היא נוחה עבור בעלי מוגבלויות או אנשים חולים.
יתרונות חנות וירטואלית צד הספק
אין לבעלי האתר צורך בהחזקת מלאי ממשי שמתבלה ככל שזמן האחסון מתארך. לבעלי חנות וירטואלית יש יכולת להיחשף ללקוחות רבים, למשל אלו הרחוקים גאוגרפית מן החנות שלהם. בניגוד גמור לחנות בקניון המיועדת רק למי שמגיע לקניון בשעות הפתיחה של החנות. חנות וירטואלית יכולה לבקר בצורה טובה יותר את המוצרים המועדפים לקניה של הלקוחות על ידי בדיקת המוצרים שהם מחפשים. יכולת תקשורת עם לקוחות בכל שעה. לכל חנות וירטואלית יש דף קשר ליצירת קשר בכל שעה.
פרסום בקלות טוב לשני צדי המתרס
חנות וירטואלית יכולה להציג קטלוג של שנים קודמות ולהציג מידע רב יותר על החנות והמוצרים, כיוון שאין הגבלה על המלל והפרסום של המדיה.ולכן לכם הצרכנים אופציה זו של מסחר הכי טובה בלי הגבלת מלאי ובלי כמעט מגבלות כלשהם בקניה שלכם .