אך מקדמים חנות וירטואלית ישנם הרבה שיטות כמובן לקידום חנות וירטואלית בדומה לחנות פיזית הדבר יעשה במספר דרכים אם ניקח כמה דוגמאות חשובות מהשאר חשוב להבין קודם לכן שחנות וירטואלית מה שאאפשר לומר החיסרון הבולט שלה זה חוסר היכולת כמובן לראות את הלקוח ולהתקשר עימו במורה כזאת שיכולה לעזור למכירה כמובן .
לאחר שנקודת החולשה הובנה צריך לחפש פיתרון או לפחות להתרכז במיזעור נקודת התורפה של חנות וירטואלית .
הדברים החשובים שיש לשים לב באתר זה היכולת שלך כבעל חנות וירוטאלית כן להתקשר עם הלקוחות שך ולכן חשוב לרשום במקום בולט לעין מספר של שירות לקוחות של האתר שלך כדאי שבמידה ולקוח לא מסתדר או אפילו רוצה לרכוש את המוצר בטלפון שתהיה לו הזדמנות לעשות זאת ללא בעיות מה גם שהלקוחות מניסיון במידה והיה רשום טלפון ידעו שאם תהיה לאחר הרכישה בעיה במוצר יהיה להם אבא ואמא שזו נקודה מאוד חשובה מכיוון שלקוח שרוצה לקנות מוצר בחנות וירטואלית אחד המחשבות שנוצרות בראשו במידה ויקנה בחנות וירטואלית האם יהנה גם משירות ואחריות לאחר המכירה אם תשכנעו את הלקוח בנושא השירות באתרכם רוב הסיכויים שהוא יבצע את הרכישה באתר במידה וימצא מה לקנות לעצמו בחנות וירטואלית .
דוגמא חשובה נוספת למרכיב נוסף בחנות וירטואלית זהו נוחות הקנייה במידה והממשק יהיה נוח למשתמש בתהליך הקניה ומילוי הפרטים האישיים זה דבר שיעזור להצלחת חנות וירטואלית .