אך מעצבים חנות וירטואלית הרבה מאוד שואלים שאלה זו וכנראה שזה אחת ההתלבטיות הגדולות יותר בזמן הקמת חנות וירטואלית למעשה בדומה לחנות רגילה יש לחשוב על מה בעצם אתם רוצים לשדר ללקוח .
בעיצוב של חנות וירטואלית יש לקחת בחשבון כבר מההתחלה שהעיצוב מאוד חשוב להקמת חנות וירטואלית שלא כמו בחנות פיזית שכמובן חשוב סידור החנות אך בחנות וירטואלית אחד מהפרמטרים היותר חשובים זהו העיצוב והסיבה לזאת היא שהאינטרקציה עם הלקוחות לא קיימת ברמה המילולית וגם כמובן לא הויזואלית ולכן שאין אינטרקציה בין איש המכירות כמו בחנות הפיזית יש לשים דגש גדול מאוד על העיצוב של חנות וירטואלית מכיוון שכל מה שהלקוח רואה זה את העיצוב של
חנות וירטואלית , לכן שהלקוח רואה רק את העיצוב יש לשים דגשים בחזות של החנות זהו המתפח לליבו של הלקוח ולכן כדאי לרוב לשמור על חזות נקיה ומסודרת של חנות וירטואלית קווים נקיים וגם סידור חנות וירטואלית שתתאים לכל לקוח שיכנס וירצה לקנות בה יוכל לעשות זאת בלי הרבה הבנה של דברים חנות וירטואלית , אני מדגיש צורך של פשטות בחנות וירטואלית מכיוון שלפעמים אני ניתקל בחנויות וירטואליות שמסבכות את העיצוב של חנות וירטואלית וגורמות ללקוח לצאת מהחנות וירטואלית כמו שלפני שניה הוא נכנס ברגע שהעיצוב לא ידידותי למשתמש הפוטנציאלי לא יהיה חשק לקנות בחנות הוירטואלית ולכן יצא ממנה טרם התרשם ממה שהחנות מציאה לו , וזה חבל שעל העיצוב הלקוח לא יהנה ממה שאתם מציאים לו.