אתם יכולים לתת ללקוחות קיפולי נייר, אבל זו לא תשומת הלב שאתם רוצים, נכון?
אז איך תבלטו לעין כשיש כל כך הרבה ברושורים בסביבה?
התשובה די פשוטה. דאגו לכך שהברושור שלכם יהיה מעוצב, כתוב ומודפס באופן מקצועי.
למה צריך ברושור?
מטרת הברושור יכולה להשתנות מעסק לעסק. אחדים יפרסמו ברושור כדי להציג את השירותים שהם נותנים, אחרים יתמקדו בלמכור רעיון. בכל מה שתבחרו להתמקד בברושור שלכם - עליו להיות קריא, פונקציונאלי ומעורר סקרנות.
הברושור צריך למשוך את תשומת הלב והעין מספיק זמן כדי להעביר את המידע שאתם רוצים להעביר.
ברושור הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם. כמו שכרטיס הביקור שלכם מכיל אינפורמציה אישית עליכם, כך הברושור מכיל אינפורמציה על העסק. לכן חשוב שהברושור יהיה אפקטיבי בהעברת הדימוי או המסר הטוב ביותר של העסק.
פעמים רבות פוגש הלקוח הפוטנציאלי את הברושור שלכם לפני שיצר קשר טלפוני עמכם או לפני שפגש אתכם.
רוצים ברושור שימשוך לקוחות דווקא אליכם?
1. טקסט הוא הדבר החשוב בברושור. כדאי להעזר במומחה לכתיבה שיווקית לצורך כך. הטקסט הכתוב בברושור צריך להיות קל לקריאה, עם משפטים בעלי מבנה מוצק ועליו להעביר בבהירות את המסר של העסק.
2. לשאול שאלות - כדאי לפתוח את הברושור בכותרת הכתובה בצורת שאלה. זה יגרום לאוחז בברושור להסתקרן ולפתוח אותו כדי לקרוא עוד. כדאי להתמקד בבעיה או צורך שהעסק שלכם עונה עליו ואז לקשור את התשובה ישירות לפתרונות שהעסק שלכם נותן ללקוחותיו.
3. צבעים - בעיצוב ברושור כדאי להיצמד לצבעים בהם השתמשתם לעיצוב התדמית של העסק. כך ידעו לקשר מיידית את הברושור לעסק שלכם.
4. שימוש בפונטים - רצוי להשתמש בפונטים לא שגרתיים כדי לבלוט בין כל הברושורים בתחום שלכם.
5. שימוש בתמונות - שימוש בתמונות הוא דבר נפלא, אך רק כשזה רלבנטי להעברת המסר.
רעננו את הברושור שלכם
ברושורים, משמשים שחקן מרכזי בהבאת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים. הם מדברים עבור העסק שלכם כשאינכם נמצאים.
מה אומר הברושור שלך כעת? האם הוא מעביר מסר ברור שלקוח יכול להזדהות עימו? האם הם גורמים לאדם לרצות לקבל עוד אינפורמציה? האם הם משדרים מקצועיות?
כשאתם מחליטים להפיק ברושור עבור העסק, אני מציעה להשקיע, שכן ברושור מעוצב ומופק היטב, יחזיר בתמורה את מלוא ההשקעה.
יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי שיווקי
0528271050
http://www.yaelsdesign.com