כרטיס הביקור הוא חלון הראווה של העסק. הוא ההיכרות הראשונית של הצרכן עם העסק. בעזרת הכרטיס אנו יוצרים אמינות, בולטות בסביבה מגוונת ומלאת גירויים וגם מעבירים משמעויות ורגשות.
הכרטיס צריך להיות שונה ומיוחד, כדי שהצרכן יזהה אותו מיד. כרטיס מעוצב היטב ומנוצל נכון ייצור עבורכם תדמית של מקצוענים בתחומכם.
מומלץ שתמיד יהיו כרטיסי ביקור בהישג יד. יש להגישו לזולת עם מלוא תשומת הלב והכבוד הראויים לאמצעי השיווק הזה שכל כך מייצג אותך ואת העסק שלך.
מאחר שכולנו מושפעים מרושם ראשוני, רצוי שהכרטיס יודפס על נייר איכותי ושייראה שהשקיעו בעיצוב שלו. הרושם המתקבל הוא שבעל כרטיס ביקור שמשקיע בכרטיס שלו, מן הסתם הוא משקיע גם בעסק שלו ודואג לספק עבודה טובה.
ואיך ננצל נכון את כרטיס הביקור שלנו?
יש לזכור שכרטיס הביקור הוא אמצעי שיווק מצוין וחסכוני. רוב בעלי העסקים מחמיצים שטח פרסום מצויין כשהם משאירים את הצד האחורי של הכרטיס ריק.
לפניך מספר רעיונות איך לנצל את שטח הפרסום הזה ולהפיק יותר מכרטיס הביקור שלך.
אפשר להדפיס בצד האחורי של הכרטיס -
1. עובדה מעניינת או סטטיסטיקה שתגדיל את הצורך בשימוש במוצריך או במומחיותך
2. רשימה קצרה של השירותים או המוצרים שאתה מספק כמו למשל: וילונות, טפטים, בדי ריפוד, מוצרי הצללה
3. הכרזת משימה או ציטוט מעורר השראה המייחדת את העסק או המוצר שלך
4. אינפורמציה על הנחות או הצעות מיוחדות
5. אישור חניה או אינפורמציה על היכן כדאי לחנות
6. שעות וימי פעילות העסק
7. לוח עליו ידביקו קופונים/בולים אותם יאספו לשם קבלת מתנה או הנחה.
הצד האחורי של כרטיס הביקור הוא שלך. קנית אותו. נצל אותו לקידום העסק שלך.
השתמש/י באחד הרעיונות המובאים להלן או בכל רעיון אחר שעולה על דעתך.
יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי שיווקי 052-8271050
http://www.yaelsdesign.com