חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צליל עסקי לעסק שלך

מאת: smart jinglesמיתוג01/10/2012914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צליל עסקי לעסק שלך

יצירת צליל עסקי לחברה הוא אחד הצעדים השיווקיים המשמעותיים יותר בעבודת מיתוג של כל עסק בענף הרלוונטי בו הוא משווק. צליל עסקי המבוצע על ידי קריינית מקצועית בעלת קול רדיופוני וניסיון בתחום יחדור אל תודעת הצרכנים עמוק יותר מאשר כל אפקט ויזואלי אחר, ותישאר בתודעה למשך זמן רב. למעשה, יצירת צליל עסקי לחברה היא כלי ייצוגי שיכול לשאת את החברה למחוזות חדשים, תודות לאפקט המשמעותי שיש לאלמנטים ווקאליים על האוזן בפרט ועל התודעה בכלל.

צליל עסקי אינו רלוונטי רק ליצירת פאנטון או לזמן המתנה למענה מטעם החברה, אלא משרת את בית העסק במצגות ובתערוכות, בכנסים רשמיים וועידות, בפגישות ועוד. כנסים ותערוכות בהם מושמע צליל עסקי המבוצע על ידי קריינית מקצועית הופכים את החברה לשם דבר, בהעבירם מסר שיווקי ווקאלי החודר ישירות לתודעתם של הלקוחות. מיתוג קולי עובד למעשה בדיוק כמו לוגו, כאשר הוא מרכז בתוכו מספר רב של מסרים המועברים לצרכן בזמן קצר ובמסר שיווקי מקובץ, אחיד, ברור וחד.

היתרונות הרבים של צליל עסקי אינם מתרכזים בתחום אחד אלא מציעים תמורות רבות. ראשית, בהמתנה למענה, מאזין הלקוח לג'ינגל המקצועי ויכול לקבל מידע משמעותי שיחסוך לו זמן רב, טרטור או בירורים אחרים. כמו כן, בזמן ההמתנה, 'נשבר הקרח' בין בית העסק לבין הלקוח, והוא יכול לקבל רושם כללי על החברה ועל אופי פעילותה, להתעניין במוצרים ובשירות שהיא מציעה וליהנות ממידע נוסף. על מנת לא לאבד לקוחות יקרים וחדשים המגיעים לחברה, צליל עסקי שומר על הלקוחות הרלוונטיים קרוב לעסק.

למעשה, לשיווק באמצעות צליל עסקי ישנה תמורה משמעותית שכן ההשפעה ארוכת הטווח של צליל עסקי על תודעתו של הצרכן נותרת למשך שנים ארוכות ובעלת חלק משמעותי במיתוג החברה על ידי יצירת מסר ווקאלי מושמע וקבוע, החודר לתודעת הצרכן ונשאר שם גם כעבור שנים מספר.

ממש כמו שלוגו החברה הולך עם החברה שנים ארוכות, כך גם המיתוג הקולי הפך להיות חלק אינטגרלי וחשוב

בכל הקשור למיתוג מחדש של העסק.

למעשה, ג'ינגל ידוע כאפקטיבי הרבה יותר מכל מסר שיווקי ויזואלי אחר, דווקא בשל ההשפעה שלו על תודעת הצרכן למשך טווח זמן ארוך, ובתור כלי המחזיר את הלקוחות אל החברה ממנה קיבלו שירותים בפעם האחרונה. בחירה בצליל עסקי משמעותית מהסיבה שהוא יכול להיות מגוון וייחודי יותר מכל מדיום אחר שתבחרו לפרסם ולשווק את העסק שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים

ג'ינגלים | קריינות מרכזייה | צליל עסקי | פאנטון ומוסיקה לפרסומות

http://smartjingles.co.il/

077-5002925 // 054-6978151

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת smart jingles

מאת: smart jinglesשיווק16/02/131129 צפיות
כל אחד מאיתנו מקבל אין ספור מסרים שיווקיים מידי יום ביומו, שלטי חוצות, מודעות עיתונים, אתרי אינטרנט, רדיו ועוד. ובמצב זה ממש לא קל להתבלט ולהחדיר מסרים בין שלל המפרסמים הרבים, ישנה אפשרות בה ניתן לפרסם ולהגיע לתודעת הציבור בצורה אפקטיבית למרות התחרות הרבה וזה דרך צליל המתנה עסקי או ג'ינגל שירה.

מאת: smart jinglesשימור לקוחות01/01/135502 צפיות
ידוע לכל כי תשדירים הערוכים היטב מסייעים מאוד בהעברה וחידוד של מסרים השייכים לתחום השיווק ואף תורמים לקידום בית העסק. בעידן שהלקוחות של החברות השונות מקבלים מסרים והודעות מעשרות סוגים של אמצעי התקשורת כל העת, התשדירים והג'ינגלים הם הדרך הבטוחה והקלה ביותר ליצירת בידול מהמתחרים השונים ולשיווק מוצרים ללקוחותינו בדרך סימפטית ונעימה להפליא.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12932 צפיות
בעולם אינטנסיבי כשל היום, בו מסרים שיווקיים מועברים ללקוחות ללא הפסקה וצרכנים נתקלים בפרסומות בכל מקום אליו הם מגיעים, המסרים השיווקיים שאנו מעבירים ללקוחותינו צריכים להיות חכמים ומקצועיים, מעוצבים על פי צרכי הלקוחות ובנויים בדיוק על מנת להעניק להם את המענה המושלם. לאחר שהבנו כי רוב התקשורת מתבצעת באינטרנט, הכלי השיווקי הבא שנעניק לחברה שלנו ונקדם באמצעות כך את היוקרתיות וההצלחה שלה, הוא צליל עסקי המבוצע על ידי חברת קריינות למרכזיה מקצועית ומנוסה.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12959 צפיות
אפיון מדויק של ג'ינגל עסקי מבטיח פנייה נכונה אל הקהל הרלוונטי, תוך בנייה נכונה של אופי המסר, יציקת המלל המתאים, הלחנה ברמה גבוהה, וביצוע של הג'ינגל על ידי קריין מקצועי ומנוסה, בעל קול רדיופוני. כמובן, חברה בעלת פאנל רחב יותר תוכל להציע מגוון גדול יותר של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקופירייטרים, מלחינים, כותבים או עורכים – ככל שלחברה יש יותר ניסיון ולה פאנל נרחב יותר של אנשי מקצוע, כך עולים הסיכויים שהג'ינגל יהיה מהרמות הגבוהות בארץ ובכלל.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12951 צפיות
בעולם מלא במסרים שיווקיים, על כל חברה לדעת להפיץ את המסרים הרלוונטיים באפיקים הנכונים ולהציע את השירותים בעטיפה המתאימה לקהל היעד. בתקופה בה נותני השירות רבים והתחרות גבוהה, אפיקי הפרסום מתרבים וצורות השיווק הופכות משוכללות יותר. כך, פרסום כשלעצמו אינו עונה על המטרה כבעבר אלא מצריך חשיבה חכמה והבנה של פנים הדברים. עלינו לדעת לפרסם במקום הנכון ובזמן הנכון בו לקוחותינו אכן מחפשים אחר המוצר.

מאת: smart jinglesמיתוג19/10/121047 צפיות
מנהל המעוניין לפתח את העסק ולפנות אל לקוחות חדשים חייב לקחת בחשבון אלמנטים של מיתוג קולי. גינגל מייצר רושם אפקטיבי על הלקוח, מהווה תרומה משמעותית לאפיון שלה ומאפשר לה לפנות אל קהל יעד מפולח וספציפי. ג'ינגלים יכולים לכלול שיר תדמיתי, קריינות או טקסט מקצועי. בכל רחבי העולם מופקים הג'ינגלים על ידי גורמים המחזיקים בטכנולוגיה המתאימה ומכירים את הלך הרוח בקרב המאזינים והלקוחות.

מאת: smart jinglesשיווק19/10/12915 צפיות
ג'ינגלים יכולים להיות מבוססים על תשדירי חסות, מנגינה, שיר או קריינות מקצועית. לחברה המייצרת ג'ינגלים מגוון כלים להשגת המטרה, המוגדרת מראש על ידי הלקוח. יחד עם זאת, אין ספק כי ידע וניסיון בתחום המיתוג הקולי עשויים לעזור באופן משמעותי. ג'ינגלים מיועדים למטרות שונות ולכן יש ביניהם הבדלים. גינגל לרדיו המשמש תשדיר חסות ברדיו אזורי מופק בצורה אחרת מאשר פאנטון לטלפון הנייד, פתיח לאתר אינטרנט או גינגל מושר.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192798 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176262 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162663 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162783 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162263 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162180 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162075 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica