צליל עסקי לעסק שלך
יצירת צליל עסקי לחברה הוא אחד הצעדים השיווקיים המשמעותיים יותר בעבודת מיתוג של כל עסק בענף הרלוונטי בו הוא משווק. צליל עסקי המבוצע על ידי קריינית מקצועית בעלת קול רדיופוני וניסיון בתחום יחדור אל תודעת הצרכנים עמוק יותר מאשר כל אפקט ויזואלי אחר, ותישאר בתודעה למשך זמן רב. למעשה, יצירת צליל עסקי לחברה היא כלי ייצוגי שיכול לשאת את החברה למחוזות חדשים, תודות לאפקט המשמעותי שיש לאלמנטים ווקאליים על האוזן בפרט ועל התודעה בכלל.
צליל עסקי אינו רלוונטי רק ליצירת פאנטון או לזמן המתנה למענה מטעם החברה, אלא משרת את בית העסק במצגות ובתערוכות, בכנסים רשמיים וועידות, בפגישות ועוד. כנסים ותערוכות בהם מושמע צליל עסקי המבוצע על ידי קריינית מקצועית הופכים את החברה לשם דבר, בהעבירם מסר שיווקי ווקאלי החודר ישירות לתודעתם של הלקוחות. מיתוג קולי עובד למעשה בדיוק כמו לוגו, כאשר הוא מרכז בתוכו מספר רב של מסרים המועברים לצרכן בזמן קצר ובמסר שיווקי מקובץ, אחיד, ברור וחד.
היתרונות הרבים של צליל עסקי אינם מתרכזים בתחום אחד אלא מציעים תמורות רבות. ראשית, בהמתנה למענה, מאזין הלקוח לג'ינגל המקצועי ויכול לקבל מידע משמעותי שיחסוך לו זמן רב, טרטור או בירורים אחרים. כמו כן, בזמן ההמתנה, 'נשבר הקרח' בין בית העסק לבין הלקוח, והוא יכול לקבל רושם כללי על החברה ועל אופי פעילותה, להתעניין במוצרים ובשירות שהיא מציעה וליהנות ממידע נוסף. על מנת לא לאבד לקוחות יקרים וחדשים המגיעים לחברה, צליל עסקי שומר על הלקוחות הרלוונטיים קרוב לעסק.
למעשה, לשיווק באמצעות צליל עסקי ישנה תמורה משמעותית שכן ההשפעה ארוכת הטווח של צליל עסקי על תודעתו של הצרכן נותרת למשך שנים ארוכות ובעלת חלק משמעותי במיתוג החברה על ידי יצירת מסר ווקאלי מושמע וקבוע, החודר לתודעת הצרכן ונשאר שם גם כעבור שנים מספר.
ממש כמו שלוגו החברה הולך עם החברה שנים ארוכות, כך גם המיתוג הקולי הפך להיות חלק אינטגרלי וחשוב
בכל הקשור למיתוג מחדש של העסק.
למעשה, ג'ינגל ידוע כאפקטיבי הרבה יותר מכל מסר שיווקי ויזואלי אחר, דווקא בשל ההשפעה שלו על תודעת הצרכן למשך טווח זמן ארוך, ובתור כלי המחזיר את הלקוחות אל החברה ממנה קיבלו שירותים בפעם האחרונה. בחירה בצליל עסקי משמעותית מהסיבה שהוא יכול להיות מגוון וייחודי יותר מכל מדיום אחר שתבחרו לפרסם ולשווק את העסק שלכם.