למה חשוב לחברה לפרסם אתר?
חברות רבות עומלות רבות על מנת להביא את המוצר או השירות שלהם לתודעת לקוחותיהם. ישנם דרכים רבות לפירסום: זה יכול להיות בצורה ישירה או עקיפה - בטלוויזיה, בעיתונות, בשילטי חוצות, בפייסבוק, מודעות על אוטובוסים, ברדיו, באתרים גדולים כגון YNET, כלכליסט ודומיו, לקחת חסות על אירועים שונים ועוד. עם זאת, אחת הדרכים החשובות בתחום היא באמצעות בניית אתר. למה? אתר למעשה מציג את החברה ואת מוצריה / שירותיה. בניית אתר זה מעין כרטיס ביקור של העסק. זה מעיד על חברה רצינית שמחוברת לטכנולוגיה שהינה בסיסית ונגישה היום לכל אדם כמעט.
קידום אתרים בגוגל:
חברות העוסקות בתחום של בניית אתר לרוב גם עוסקות בתחום של קידום אתרים בגוגל. מה שאומר – שהן יכולות גם לפתח את האתר שלך וגם לעסוק בפרסום שלו. קידום אתרים בגוגל זה עולם ומלואו – ישנו קידום אתרים בגוגל שהוא קידום ממומן וקידום אתרים בגוגל שהוא קידום אורגני.
ההבדל ביניהם הוא שהקידום הממומן מביא תוצאות מידיות – אך לרוב יקר יותר. הקידום האורגני ייקח זמן, אך מחקרים מראים כי משתמשים מקליקים יותר על תוצאות חיפוש שהן אורגניות ועל כן לרוב מומלץ שכאשר מבצעים קידום אתרים בגוגל – עדיף לעשות קמפיין המשלב בין שניהם.
אז איך בעצם ניתן להרוויח?
ישנן מספר דרכים להרוויח באמצעות קידום אתרים בגוגל. הדרך העיקרית הינה על ידי הפירסום באופן ישיר: אם מדובר באתר תדמיתי, לקוח שהקיש קליק על הפירסומת, נכנס לאתר, צפה בו ואם זה מתאים לו ייצור קשר עם החברה, טלפונית, ישאיר פרטים באתר או ייצור קשר באופן פרונטלי ויגיע לחנות. דרך נוספת – אם מדובר באתר שהוא חנות וירטואלית – הוא יכול לקבל מידע על החברה, מוצריה ולרכוש בפועל את המוצר. אגב, גם אם הלקוח החליט שלא לקנות באותו רגע, הוא קיבל על המוצר מידע, ידבר על כך עם חבריו ואולי יחשוב על רכישה בהמשך.
ישנן דרכים נוספות להרוויח באמצעות בניית אתר, חנות וירטואלית ועל ידי קידום אתרים בגוגל ועל כך נכתוב בהמשך. בהצלחה!