כמה מילות פתיחה
במאמר הנוכחי אנחנו עומדים להציג לכם מושג שנקרא חוכמת ההמונים ובעברית פשוטה איך יכולים צרכנים שהם לא אנשי פיתוח מזון מקצוענים להשתלב בפיתוח של מוצרי מזון שונים ובמקרה שלנו מוצרי מזון עבור חברת שטראוס שהיא אח מחברות המזון המובילות בישראל
אצבעות שוקולד מוצר ילדים אהוב במיוחד
וודאי שמעתם על אצבעות שוקולד חטיף מתוק שקהל היעד העיקרי שלו אילו הם ילדים . מצד אחד שוקולד מתוק ומאוד טעים מאידך מדובר על מוצר שיש לו ערכים תזונתיים ממש ברורים. שילוב של ויטמינים שעובדים מצוין עבור הילדים שלכם אבל מה עם המבוגרים שרוצים ליהנות ממנו גם להם מגיע
ואז הגיע מבוגר שצעק גם לי מגיע
אצבעות שוקולד הוא מוצר שמותאם לקהל ממש צעיר. מה שעושה אותו לכזה הוא בעיקר האריזות אבל גם סדרת הטעמים שהוא מביא איתו. יום אחד קמה אימא לילדים שהם צרכנים של אצבעות שוקולד ואמרה גם אני רוצה. לפני שנים הגברת הייתה צרכיה לקחת מעטפה עם בול, לכתוב מכתב או לשלוח פקס. בנינו רק מעצם הרעיון מין הסתם זה היה נופל. לעומת זאת כיום אותה גברת הייתה פשוט צריכה להיכנס לאתר שטראוס שלי להעלות את הרעיון, לחכות לתגובות שונות ואולי המנהלים של שטראוס גם היו מאמצים אותו לחיקם
כמה מילים על המושג חוכמת ההמונים
המושג חוכמת ההמונים הוא ותיק למדי. מאידך השימושים העיקרייים שלו החלו לפרוח בעידן האינטרנט. הקלות הרבה שבה חברות מסחריות יכולות לתקשר עם הלקוחות שלהן הפכו את התחום למאוד מעניין ודינמי. נכון לימים אלו אתם יכולים ליהנות מלא מעט פתרונות מוכרים כמו וייז או ויקיפדיה. שניהם מתבססים על חוכמת ההמונים ואתם וודאי ערים לכך
בעזרת אתר שטראוס שלי היה לו פתרון ליישם את הרעיון שלו
שטראוס שלי הוא פתרון חוכמת ההמונים של חברת שטראוס ונכון לימים אלו מדובר על אתר האינטרנט היחידי אותו מפעילה חברה מסחרית גדולה כמו חברת שטראוס. אין ספק שאם אתם צרכנים מודעים ובעלי רעיונות חדשניים, שווה לכם להיכנס לאתר, להירשם אליו, תתחילו להעלות רעיונות ואולי כמה מהם אפילו יתפסו תאוצה ויצליחו לכם
בזכות האינטרנט הרבה יותר קל ליישם מתודולוגיות של חוכמת ההמונים
אין ספק כשמדובר על חוכמת ההמונים היא לא ממש יכלה להגיע לידי מימוש בלי האינטרנט שלכם. למי יש את הכוח לשלוח פקסים או לכתוב מכתבים. מאידך כשיש אתר שהנגישות אליו היא ממש נוחה אפשר להתקדם כמה שיותר מהר וממש בקלות פשוט הכול נמצא בקצות האצבעות שלכם. שני קליקים, הרשמה קצרה ואתם כבר רושמים את הרעיונות שלכם בכמה משפטים. ממש בקלות רבה. כזאת שהביאה הרבה מאוד צרכנים להעלות את הרעיונות שלהם עבור חברת שטראוס. ויותר מכך יצרה קהילה של צרכנים יוזמים ונהנים
כמה מילים לסיכומו של המאמר
אין ספק כי חוכמת ההמונים הביאה איתה לא מעט תוצרים ממש מעניינים. חלקם באמת כאלו שאתם יכולים לשתף אותם ועשויים להפוך למוצרים ממש שווים שהחברה תשמח מאוד לייצר אותם גם אם לתקןפה קצרה ובכמויות מוגבלות