|
|
|
|
|
טיפים למציאת העבודה המושלמת
|
|
|
את רוב שעות חיינו אנו מבלים, איך לא? במקום עבודתנו. לכן צריך לבחור אותו בקפידה תוך הקפדה על כמה כללי יסוד בסיסים שיכהנו עבורכם כטיפים.
אנחנו כאן כדיי להישאר!
כולנו מכירים את זה: “מצאתי עבודה.. לא משהו זה יהיה זמני עד שאמצא משהו חדש..”
ואז אנחנו נשארים שם תקופה.. לא מרוצים,
דיי ממורמרים
ואז! ואיך לא?!שובתים בבטלה בבית כדיי לרפא את הנפש.אז טיפ מס 1:
אל תתפשרו אבל הישארו ראליים. להישאר ראליים:
רשמו לעצמכם 3 עקרונות שעליהם אתם לא מוכנים להתפשר.
כמו לדוגמה:-קרוב לבית.
-יחס טוב וחברי.
-משכורת גובהה.
או:
-עבודה קלה.
-משרה חלקית.
-כולל ביטוח מנהלים.כל אחד ומה שחשוב לו.כך תישארו ראליים, תישארו בעקרונותיכם ותישארו טווח זמן ארוך יותר. אז טיפ מס 2:
לרשום את העקרונות!
להכיר אתעצמך כדיי שתוכל לדעת לסנן את מה שעליו אינך מוכן להתפשר
ועל מה ניתן. ראיון? שניכם מראיינים ומתראיינים!
כן כן, צריך לדעת מה לענות אך גם לדעת מה לשאול.
זוכרים את שלושת העקרונות הכל כך חשובים שלכם? זה הזמן להתייחס אליהם.
בנוגע למה לענות, פשוט מאוד!
אם התפקידים היו הפוכים, מה אתם הייתם רוצים לשמוע? :)לפיכך, טיפ מס 3:
צריך לדעת מה לענות אך גם לדעת מה לשאול.דומה מושך דומה:
התקשורת במקרה כזה היא המפתח
אנו נוטים להסתדר עם אנשים הדומים לנו, רואים אחד את השני בעין טובה יותר ומסכימים עם דרך החשיבה הדומה.
מחקר ישראלי חדש קבע כי בחירת מקום עבודה בדרך הטובה ביותר היא לבדוק את "תרבות" המקום והמעסיקים ולבדוק אם אופי המקום דומה לשלך.כך יסתדרו איתך ואתה עם המקום, יבינו אותך ואת צרכייך והמעסיקים יהיו מרוצים.
אני מבחינה בארבעה יסודות אנשים:
אש, מים, רוח ואדמה.-הכירו את עצמכם-!
אני אישית אשכך שמקום מרדים או מרתיח, לא יהיה לי טוב.
לעומת זאת,מקום שייתן לי לזהור בלי להוסיף קרשים למדורה,יהנה מהתוצאות.
מים יחפשו את השלווה,מקום שזורם להם להיות בו והעבודה לא שוחקת.
רוח- יחפשו דווקא עבודה עם ריגוש, ילכו עם הרגש עם האתגר.
אדמה- יחפשו את היציבות, לוח זמנים מסודר, פגישות כמו שעון ועובדה לטווח ארוך. אז, מה מחפש המעסיק? איזה יסוד הוא וכלל העובדים במקום? האם אנחנו דומים?אז להלן טיפ אחרון:
סנכרן את אופייך ואת אופי המקום+ אופי המעסיק. דומה? מעולה! וגם אם טיפ טיפה איחרנו למצוא את עבודתנו החדשה,
גם אליה נגיע, העיקר שתתאים לאישיות שלנו, לעקרונות שלנו ולכיס שלנו.
נדע להתפשר על הטפל, ולא להישאר ממורמרים במקום שעושה לנו לא טוב.
אחרי הכל, למה לנו? יש לנו את ניצן :)בהצלחה לכולם !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
ליטל לוי שליו
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת ליטל לוי
מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?
|
לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...
|
יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...
|
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.
|
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד
|
למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...
|
האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...
|
|
|
|
|