עיצוב האתר שלך הוא המאפיין המרכזי והמכריע בכל יזמת אינטרנט חדשה שתקח על עצמך. לעיצוב האתר יש משמעות רבה היות והוא מהווה עדשה או חלון שדרכם הלקוח או המבקר באתר נחשפים למידע. אם עיצוב האתר משבש את הקליטה, מעמיס יתר על המידה או איננו מושך מספיק אז המידע פשוט לא יגיע ללקוח. קרוב לוודאי שבמקרים כאלו הלקוח יחפש את הנתונים המעניינים אותו או שירותים דומים באתרים אחרים.
בקרב מעצבי אתרים מקצועיים ישנה הסכמה כללית ולא כתובה: עיצוב האתר חייב לרתק את המשתמש למשך 5 השניות הראשונות של ביקורו באתר. אם העיצוב לא מרתק מספיק או מושך את העין, אז הגולש יעבור על פני העמוד הראשון , יתייאש מ ויעזוב את האתר בלי להסתכל אחורה.
חשוב לציין כי כלל זה אינו חל על כל האתרים. ישנם אתרים שאין להם כל צורך בעיצוב איכותי וטוב. בדרך כלל אתרים אלו מכילים ארכיוני מידע או מציעים שירות מסוים. אף על פי כן, אתרים אלו הנם מעטיםומהווים אך ורק כ-5% מכלל האתרים ברשת. האחוזים הנותרים משתדלים ונאבקים להיראות טוב לצד המתחרים הרבים הקיימים בסביבתם. נתונים אלו מדגישים אמת ברורה: ללא עיצוב איכותי כמעט כל אתר מאבד את האקטואליות שלו והופך לבלתי רלוונטי עבור קהל לקוחותיו המקוון.
לאורך הדרך ותוך כדי עיצוב האתר אנו לוקחים בחשבון את כל דרישותיו של הלקוח אך מקפידים לשלב את כישורינו היצירתיים על מנת להקנות לאתר עיצוב איכותי, מוקפד ומסוגנן. עבודות העיצוב של מארק אפרים מונחות על ידי עקרונות של הרמוניה ועל ידי הדיעה הרווחת כי אלמנטים עיצוביים חייבים לסייע בקליטת המידע המצוי באתר ולא להסיח את דעתו של הגולש. אם כלל הרכיבים האסתטיים המרכיב גוברים על האינפורמטיביות של האתר הגולש אינו מסוגל לנסח מה היה תוכן הפרסומת ולאיזו חברה ומותג היא התייחסה.
חשוב לציין כי עיצוב אתרי אינטרנט שונה מאוד מעיצוב עבור דפוס. שוני זה קשור בראש ובראשונה זה במאפיינים ייחודיים של הצגת טקסט ברשת כגון ההבדלים ברזולוציה של מסכים, גופנים והגדרות מחשב אחרות,העשויות לגרום לאתר להיראות שונה. לפיכך , מלאכת עיצוב אתר הנה משימה לא קלה אך כפי שצויין קודם,קריטית להצלחתו של כל אתר אינטרנט. מספר הגולשים שיגיעו לאתר ויחליטו אםלהמשיך לשוטט בו או פשוט לעזוב תלוי באופן ישיר בייחודיותו, בעיצוב המושך שלו ובנוחותו לניווט.