לוגו הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיית המיתוג של כל חברה, אך כיצד נדע באיזה סוג לוגו לבחור? מתי נעדיף לוגו עם סמל על פני לוגו טקסטואלי? על מנת להסביר מעט על הנושא, לוגו טקסטואלי הוא סמל המכיל אותיותבלבד ללא כל אלמנטים עיצוביים אחרים . לוגו טקסטואלי כולל לרוב רקאת שם החברה כתוב בסוג אות מסוגנן. מאחר שהוא פשוט, הוא לעתים קרובות קל לזיהוי ולשילוב בחומרים הפרסומיים השונים של החברה.
למרות היתרונות הרבים הנובעים מהפשטות של לוגו טקסטואלי, היא גם אחת הסיבות הברורות לקושי ביצירת לוגו שכזה. עיצוב לוגו טקסטואלישהוא בולט מספיק מבלי להיות קשה לקריאה או להיראות דומה מדי ללוגו קיים היא משימה מורכבת מאד.. הלוגו טקסטואלי המפורסם ביותר הוא של חברתCoca-Cola
סוג הלוגו השני העומד לרשותנו הואלוגו עם סמל, או לוגו הכולל אלמנטים גרפיים: שמש, איור, מאזניים, מעגלאו כל רכיב צורני אחר הניתן לזיהוי בקלות. לוגו מסוג זה הוא הנפוץ ביותר היות והוא פשוט יותר לעיצוב ובולט יותר בקלות. אם נתסכל על עולם הפרסום של היום, כמעט כל לוגו שנראה ברחוב מכיל אלמנט גרפי מסוג כלשהו.
אם כן, זה יהיה הזמן לשאול את עצמנו איזה לוגו יהיה יותר טוב עבורנו? הכל תלוי במטרות שלנו, האם נרוצה לוגו טקסטואלי פשוט אשר קל להעתיק אותו או שנרצה אלמנט גרפי אשר יהפוך את הלוגו שלנו לברור וזכיר יותר?
ובכן, אין סיבה אמיתית לדאגה בעניין זה, היות וכל לוגו באשר הוא יהיה צורה, גם אותיות הן צורות והסדר שלהן אחת לייד השנייה הוא ציורי בפני עצמו. אם נקפיד לוודא בעת עיצוב הלוגו שלנו כי יש ללוגו יש צורה הניתנת לזיהוי ולזכירה, נפתור את ההתלבטות הזו. השאלות החשובות יותר משלב זה והלאה יהיו קשורות בסגנונות הלוגו המתאימים ביותר לחברה שלנו. אם אינך יודע עדיין אל מי לפנות בכדי לקבל שירות מלא של עיצוב לוגו מקצועי, פנה אלינו ונשמחלעצב עבורך את הלוגו המושלם למטרותיך.