1. האם החברה שלך היא חברה מקצועית ואיכותית?
2. האם החברה דואגת לעסק שלה – כלומר האם החברה דואגת ללקוחות שלה?
3. האם מדובר בחברה שיודעת מה היא עושה?
4. האם לקוח יכול לסמוך על העסק שיעשה את התפקיד בצורה נכונה?
השאלה המתבקשת מנקודות אלו היאמהבעצם הופך לוגו ללוגו טוב? כאשר התשובה אינה חד משמעית ומסתכמת בכמה רכיבים הכוללים עיצוב, צבעים ודימוי מקצועי ברור. העיצוב המייצג את העסק שלך עשוי להשתנות ממשהו פשוט כמו הטקסט של Facebookועד למשהו ייחודי וצבעוני כמו הלוגו של Windows. העיצוב הוא חשוב כל כך משום שהוא יוצר דימוי, דימוי זה הוא ייחודי עבור כל עסק וגורם ללקוחות לזהות ולזכור חברות שונות באופן כמעט אוטומטי.
צבעים מהווים גורם חשוב ביותר המאפשר הצגה מקצועית של עסק מסוים. במידה ואדם עוסק בכלכלה או בנקאות יתכן ויעדיף להשתמש בפלטת צבעים קרה יותר הכוללת גוונים של כחול, ירוק, אפור, שחור ולפעמים גם זהב. אף על פי שניתן להשתמש בכל הצבעים, הרי שצבעים מסוימים מקושרים בצורה טובה יותר עם ענפים שונים. התבונן בלוגו של McDonald’s הם נוטים להשתמש בגוונים של אדום וצהוב, צבעים חמים שכאלו ידועים כמעוררי תיאבון ולרוב מתאימים ללוגואים של מסעדות או של רשתות מזון מהיר.
דימוי מקצועי איננו חייב להיות סמל מורכב ומסורבל אלא יכול להיות פשוט, כגון לוגו של טקסט עם אות בצבע שונה על מנת להעניק לו ייחודיות,או לוגו עם סמל המציג את החברה באופן פשוט וקליט. איכותהלוגו, כלומר המרקם והגימור שלו הם חשובים למדי, עיקולים חלקים וטקסט מלוטש מוסיפים לרושם המקצועי ולאיכות הלוגו. קצוות מחורצים, קווים לא נקיים וטקסט בלתי קריא עלולים לפגוע באופן משמעותי בכל רושם ראשוני שתרצוליצור וכן גם בדימוי העסק שלכם. זכרו בעת הזמנת עיצוב הלוגו שיש לשמור עליו נקי, חד וברור, להקםיד על מקצועיות העבודה ועל ייחודיות בעיצוב.